خبرهای داغ:
مدیرکل تأمین اجتماعی فارس گفت: در این استان از بخش خصوصی 420 میلیارد تومان مطالبه داریم.
کد خبر: ۸۵۶۹۸۱۰
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، عبدالکریم نباتی در حاشیه مراسم راه‌اندازی شعبه تأمین اجتماعی بخش گله‌دار شهرستان مهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لامرد اظهار داشت: سازمان تأمین اجتماعی گام‌های بلندی به سمت ارائه خدمات الکترونیک برداشته و تا دو سال آینده 80 درصد خدمات این سازمان به‌صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

مدیرکل تأمین اجتماعی فارس افزود: با توجه به الکترونیکی شدن ارائه خدمات در سال‌های آتی، دیگر نیاز چندانی به مراجعه حضوری به سازمان تأمین اجتماعی نیست و از همین رو سازمان مرکزی اغلب با توسعه و ایجاد شعبه جدید مخالفت می‌کند، اما با پیگیری‌ها و تلاش‌های صورت گرفته توسط نماینده مردم شهرستان‌های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی و جلب موافقت سازمان مرکزی امروز شاهد افتتاح شعبه تأمین اجتماعی گله‌دار هستیم.

وی تصریح کرد: ایجاد و راه‌اندازی شعبه تأمین اجتماعی بخش گله‌دار در اختیار مرکز این استان نبود، چراکه لازم بود توسط سازمان مرکزی مورد موافقت قرار می‌گرفت.

نباتی ادامه داد: سازمان تأمین اجتماعی یک‌نهاد عمومی غیردولتی است و بیش از 50 درصد از جمعیت کشور زیر پوشش این سازمان هستند.

وی خاطرنشان کرد: در فارس نیز 45 درصد از جمعیت این استان و 111 هزار خانواده مستمری‌بگیر زیرپوشش سازمان تأمین اجتماعی هستند که از پنجم تا بیست‌وپنجم هر ماه 117 میلیارد تومان به‌حساب آنان پرداخت می‌شود.

مدیرکل تأمین اجتماعی فارس اضافه کرد: در این استان 420 میلیارد تومان مطالبات داریم که بیشتر از بخش خصوصی است.

نباتی با اشاره به آنکه شعبه اقماری گله‌دار تمام خدمات را ارائه می‌دهد، بیان داشت: با افتتاح این شعبه دیگر هیچ نیازی به مراجعه به اداره تأمین اجتماعی مهر نیست و جای هیچ‌گونه نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها