خبرهای داغ:
امام‌جمعه موقت شیراز خواستار پیگیری حقوقی حادثه سقوط جرثقیل و جان باختن تعدادی از حجاج بیت‌الله الحرام در مسجدالحرام شد.
کد خبر: ۸۵۶۹۸۱۶
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، از شیراز، حجت‌الاسلام ابوفاضل رضوی‌اردکانی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار داشت: تحرکات اخیر رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی باید با هوشیاری زیر نظر باشد.

وی افزود: رژیم صهیونیستی دشمن درجه‌یک اسلام و مسلمین محسوب می‌شود و در شرایط فعلی با ایجاد رعب و وحشت در پی تضعیف روحیه مسلمانان است.

رضوی‌اردکانی ادامه داد: هرگاه مسلمان در مقابله با این دشمن قسم‌خورده پیروزی‌هایی به دست می‌آورند شاهد تحرکات و ایجاد رعب و وحشت از طرف رژیم صهیونیستی هستیم که نمونه آن حمله اخیر به مسجدالاقصی است.

امام‌جمعه موقت شیراز بر لزوم حفظ وحدت بین مسلمین و مقابله واحد با رژیم صهیونیستی تأکید و بیان کرد: هرگاه مسلمان اتحاد خود را در مقابل این غده سرطانی حفظ کرده‌اند پیروزی‌ها دوچندان بوده است.

رضوی تقویت بنیان‌های فرهنگی برای مقابله بافرهنگ بیگانه را امری ضروری برشمرد و افزود: سلامت جامعه ما در سلامت فرهنگ و سبک زندگی مبتنی بر حیات طیبه است و دشمنان سعی می‌کنند با نفوذ فرهنگی و القای فرهنگ بیگانه، ذهن و فکر جوانان ما را مخدوش کنند.

خطیب نماز جمعه شیراز در پایان خواستار پیگیری موضوع کشته شدن ده‌ها نفر از مسلمان در سقوط جرثقیل در مسجدالحرام شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها