خبرهای داغ:
امام جمعه موقت قزوین گفت: ارتش 20 میلیونی قوای محکمی است که می تواند با هوشیاری در مقابل دشمنانی همچون داعش و گروهک های تروریستی ایستادگی کرده و مقابله کند.
کد خبر: ۸۵۶۹۸۵۳
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، حجت الاسلام محمد حسن ابوترابی فرد امام جمعه موقت قزوین در خطبه های این هفته نماز جمعه استان که در مسجدالنبی برگزار شد، با بیان اینکه،رهبر انقلاب در دیدار با فرماندهان سپاه به اهداف تشکیل سپاه ودستاوردهای انقلاب اشاره کردند اظهار کرد: ما می بایست  برطبق وظیفه برای جلوگیری از تهدید های دشمنان در مسیر این ارتش 20میلیونی حرکت کنیم.

پاسداران نماد اراده انقلاب در کشور هستند

حجت الاسلام ابواترابی فرد افزود: همه نهادها باید به تحقق ارتش ۲۰ میلیونی توجه و کمک کنند تا به این شکل، ارزشها و دستاوردهای انقلاب حفظ شود به بیان دیگر،پاسداران نماد اراده انقلاب در کشور هستند و حفظ ارزش ها و دستاوردهای  انقلاب ، نه تنها وظیفه آنان است بلکه مهترین رسالتشان محسوب می شود.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی  توضیح داد: هر نظامی با تهدید های دشمن روبرو می شود که برای جلوگیری از آسیب های آنان باید همیشه خود رادر برابر آنان آماده  کند به بیان ساده تر،  در حال حاضراستکبار جهانی در مقابل کشورهای اسلامی ایستاده تا با گرفتن استقلال، آنان را به خود وابسته کند.

این مسئول ادامه داد: کشتار جمعی که امروزه در کشورهای مسلمان دیده می شود بیانگر این مطلب است که ذات خبیث دشمن را برای کشورهای مسلمان هویدا سازد در این میان، ارتش 20 میلیونی قوای محکمی است که می تواند با هوشیاری در مقابل دشمنانی همچون داعش و گروهک های تروریستی ایستادگی کرده و مقابله کند.

امام جمعه موقت قزوین تصریح کرد: انقلاب اسلامی توانست با  احیای کشورهایی همچون فلسطین ، جنایات رژیم صهیونیستی را به جهانیان بازگو کند در نتیجه جوامع اسلامی با شناساییی دشمنان و مقابله با آنان نخواهند گذاشت که صهیونیست هابه رفتار خود ادامه دهند.

 گفتنی است،امام جمعه موقت قزوین در پایان ،ضمن اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید،با خانواده داغدار حادثه دیده " مکه" همدردی کرد.

1002/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها