خبرهای داغ:

برگزاری یادواره شهدای گمنام حاجی آباد در هفته دفاع مقدس

شهردار حاجی آباد گفت: یادواره شهدای گمنام این شهرستان در ششم مهرماه و در هفته دفاع مقدس با حضور خانواده های شهدا برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۶۹۸۸۷
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی احسان کریم دادی ظهر امروز در نشست هم‎اندیشی برگزاری یادواره شهدای گمنام زیرکوه از برگزاری یادواره شهدای گمنام در این شهرستان در هفته دفاع مقدس خبر داد و اظهار داشت: این یادواره با حضور خانواده های شهدا، ایثارگران در شش مهر ماه سال جاری برگزار خواهدشد.

شهر دار حاجی آباد با اشاره به برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس گفت: در این نمایشگاه عملکرد دستگاه‎های اجرایی شهرستان با رویکرد و حال و هوای دفاع مقدس به مردم معرفی می‎شود.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه به مدت سه روز دایر خواهد بود ، ادامه داد: برنامه‌های فرهنگی نظیر خاطره‎گویی و شب شعر دفاع مقدس برگزار می‎شود.

کریمدادی از برگزاری یادواره شهدا با حضور پیشکسوتان دفاع مقدس در ششم مهرماه سال جاری خبر داد و افزود: باید تلاش و جدیت بر این باشد تا آرمان‌ها و اهداف والای شهدا و سبک و سیره زندگی آن‌ها در جامعه و به ویژه در بین نسل جوان گسترش یابد که در این زمینه برگزاری یادواره‌ شهدا و اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و معنوی نقش و تاثیر بسزایی در ترویج فرهنگ شهادت دارد.

وی با بیان اینکه برگزاری چنین یادواره‌هایی در مسیر اعتلا و ترویج آرمان‌های شهدا گامی کوچک است که می توانیم برداریم، گفت:  امید واریم زمینه‌ساز نشر و ترویج این فرهنگ ناب در بین مردم و به ویژه جوانان و نوجوانان بوده و آینده نظام را با توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تضمین کنیم.

شهردار حاجی‎آباد اضافه کرد: فاز نخست بوستان بزرگ شهدای گمنام شهر حاجی‎آباد هم‎زمان با برگزاری یادواره شهدای گمنام به بهره‎برداری خواهد رسید.

وی عنوان کرد: بوستان شهدای گمنام در زمینی به مساحت 17 هزار متر مربع و اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال در حال احداث است و یکی از مهم‌ترین اقدامات شهرداری در راستای رفاه حال شهروندان احداث این بوستان در شهر حاجی آباد می باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار