پیام تسلیت رئیس سازمان دارالقرآن در پی درگذشت آیت‌الله خزعلی
رئیس سازمان دارالقرآن‌ در پی درگذشت آیت‌الله خزعلی پیامی صادر کرد که در بخشی از آن آمده است: «ایشان که از حافظان و اساتید کلام وحی و نهج‌البلاغه بودند، همواره در کنار فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی خود از مؤانست با قرآن و اهل‌بیت(ع) دور نبودند».
کد خبر: ۸۵۶۹۹۰۰
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸

به گزارش بسیج، مهدی قره‌شیخلو  رئیس سازمان دارالقرآن الکریم طی پیامی درگذشت آیت‌الله شیخ ابوالقاسم خزعلی عضو مجلس خبرگان رهبری و رئیس بنیاد غدیر را تسلیت گفت.

متن پیام رییس سازمان دارالقرآن الکریم به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت عالم جلیل القدر، خادم و مفسر قرآن کریم، مرحوم آیت‌الله خزعلی (ره) که علاوه بر عهده‌دار بودن مسئولیت‌های خطیر و مختلفی چون عضویت مجلس خبرگان رهبری، عضویت در شورای نگهبان، ریاست بنیاد غدیر و از تدوین کنندگان قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران همواره یار صدیق امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله) بودند موجب تاسف و تأثر اینجانب گردید.

ایشان که از حافظان و اساتید کلام وحی و نهج‌البلاغه بودند، همواره در کنار فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی خود از مؤانست با قرآن کریم و اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) دور نبودند و همیشه انس دائمی و پیروی از فرامین الهی را در دستور کار خویش قرار داده و دیگران را نیز به این امر مهم فرا می‌خواندند.

اینجانب ضایعه در گذشت این عالم وارسته را به مقام معظم رهبری (مد ظله)، جامعه قرآنی کشور، ارادتمندان، شاگردان و به طور ویژه به خانواده محترم و بازماندگان آن مرحوم تسلیت و تعزیت عرض نموده و رحمت و مغفرت الهی و حشر با قرآن کریم را برای ایشان از درگاه احدیت مسئلت دارم.

مهدی قره‌شیخلو

رئیس سازمان دارالقرآن‌الکریم

ارسال نظرات