خبرهای داغ:
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: توجه کردن به ارزشهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس توجه به خودمان است و باید سازمانها در کنار مردم، به معنای واقعی و با مشارکت جوانان در حوزه دفاع مقدس تلاش کنند.
کد خبر: ۸۵۶۹۹۲۶
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، سیدمحمد حسینی در جلسه برنامه ریزی گرامی داشت هفته دفاع مقدس ضمن تسلیت سالروز شهادت امام جواد(ع)با بیان اینکه شهدا همه توان خود برای حفظ نظام اسلامی گذاشتند، اظهارداشت: باید به همت مردم و با حداقل امکانات کارهای خوبی در عرصه بزرگداشت دوران دفاع مقدس انجام شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار با بیان اینکه همه دستگاه های اجرایی باید برنامه های خوب و ماندگاری در هفته دفاع مقدس انجام دهند، گفت: جمع آوری اسناد کارمندان اداراتی که در هشت سال دفاع مقدس حضور داشتند؛ از برنامه های مهم است.

وی با تاکید بر برگزاری هر چه بهتر برنامه های هفته دفاع مقدس و دهه امامت و ولایت تاکید کرد: باید پیام غدیر با همزمانی هفته دفاع مقدس و دهه امامت و ولایت گنجانده شود و همه رسانه ها بخصوص صدا وسیما باید در این رابطه کار کنند.

وی گفت: کار در حوزه دفاع مقدس خیلی سنگین است و جمع آوری اسناد، افتخاری است که باید برای استفاده آیندگان تاریخ ساز شود و این حضور فعال همه دستگاه های اجرایی را می طلبد.

حسینی با تاکید بر حضور فعال دستگاه های اجرایی افزود: دستگاه های اجرایی باید با جدیت در برگزاری هر چه بهتر برنامه های هفته دفاع مقدس و جمع آوری اسناد از ایثارگران کارمند ورود پیدا کنند و تا حد امکان باید تلاش کنند.

معاون امنیتی سیاسی استاندار با بیان اینکه اگر نهادها در همه عرصه های انقلاب کار انجام دادند؛ مورد اعتماد مردم نیز خواهند بود گفت: هفته دفاع مقدس را باید بزرگ دانست و باید همگان وارد عرصه شوند تا کارهای خوبی در این عرصه انجام شود.

وی با بیان اینکه در دستگاه های اجرایی، ادارات و نهادها باید فضاسازی خوبی درهفته دفاع مقدس انجام شود، ادامه داد: نباید به برنامه های دفاع مقدس نگاه جلسه ای داشته باشیم بلکه باید به عنوان یک فرصت و ارزش به آن نگاه کنیم .

حسینی دفاع مقدس را جزء افتخارات ملت ایران دانست و ادامه داد: توجه کردن به ارزشهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس توجه به خودمان است و باید سازمانها در کنار مردم، به معنای واقعی و با مشارکت جوانان در حوزه دفاع مقدس تلاش کنند.

وی با بیان اینکه هر جا به جوانان اعتماد کردیم سبب پیروی و موفقیت ما شده است، عنوان کرد: اعتماد به نوجوانان و جوانان در عرصه دفاع مقدس درخشان است و حضور آنها در جنگ هشت ساله موجب پیروزی های زیادی شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها