همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس ، شبکه قرآن سیما ویژه برنامه هایی به همین مناسبت به روی آنتن خواهد برد .
کد خبر: ۸۵۶۹۹۸۶
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴

به گزارش بسیج، «غواص کربلا»عنوان مستندی است که با بازسازی و نمایش عملیات‌های کربلای 4 و 5 به گفتگو با برخی از غواصان این عملیات ها می پردازد. این مستند  در 7 قسمت 15 دقیقه ای به تهیه کنندکی مهری سرخیل و کارگردانی حسین بیات جهت پخش در هفته دفاع مقدس آماده شده است.

اولین مراسم جشن تولد شهدای شهرستان آران و بیدگل با حضور سید جواد هاشمی (رزمنده دفاع مقدس و بازیگر) تحت عنوان «شمع‌های روشن» از دیگر برنامه های تدارک دیده شده شبکه قرآن سیما برای این هفته می باشد که به تهیه کنندگی مسعود رضا خالقی در 3 قسمت 28 دقیقه ای و با اجرای محمد رحمان نظام اسلامی به روی آنتن خواهد رفت .

بازگویی خاطرات رزمندگان از جبهه و جنگ با عنوان «همسفران» نیز در قالب انیمیشن از شبکه قرآن سیما پخش خواهد شد .

«نغمه های فتح» ، «ارمغان» و «پلاک» با محوریت شهدای روحانی و مداح و همچنین تاثیرگذاری قیام عاشورا در 8 سال دفاع مقدس از میان برنامه های تدارک دیده شده جهت پخش در این ایام می باشند .

روایت خاطرات دیدار رزمندگان اسلام با امام راحل در جماران و بازدید مقام معظم رهبری از جبهه های جنگ در  «روایت فتح» ، پخش تصاویر اعزام و حضور کاروان جانبازان دفاع مقدس در موسم حج با عنوان «روضه رضوان» و همچنین «شب های عاشورایی» و «خلبان حجت الاسلام حسینی» از مستند های شبکه قرآن سیما می باشد که در هفته دفاع مقدس به روی آنتن خواهد رفت .

«نفس صبح» ، «بشری» و «فردوس» که از جمله برنامه های روتین شبکه قرآن سیما می باشند در این مدت با رویکرد و محوریت بزرگداشت هفته دفاع مقدس پخش خواهند شد.

ارسال نظرات