امام جمعه زارچ در خطبه های نماز جمعه گفت : هشت سال دفاع مقدس، گنجینیه ی گرانبها برای نسل های ایران اسلامی است.
کد خبر: ۸۵۷۰۰۳۱
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از یزدامروز؛ خطیب نماز جمعه زارچ درآستانه 31 شهریور ماه سالروز جنگ تحمیلی گفت : هفته دفاع مقدس مظهر حماسه ملت ایران و فرهنگ ایثار و شهادت است.

حجت السلام محمود دهقان خاطر نشان کرد :هشت سال دفاع مقدس باعث شد تا دشمن هرگز به فکر حمله به ایران نباشد و تهدیدات دشمنان علیه نظام مقدس انقلاب اسلامی ایران ،پوشالی و تو خالی است.

حجت السلام دهقان یادآور شد:لحظه لحظه دفاع مقدس ،برای ایران اسلامی دستاورد بوده و این هشت سال گنجینیه ای گرانبها  از رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان برای نسل های ایران اسلامی است.

امام جمعه زارچ در بخشی دیگری از سخنان خود ضمن محکومیت اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به مسجد الاقصی گفت : حمله رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی اقدام بسیار ناپسند و زشتی است که باید توسط جامعه اسلامی محکوم شود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد : مسلمانان باید در مقابل این اعمال رژیم صهیونیستی بایستند و با حمایت از مردم فلسطین مانع از رسیدن آنها به اهدافشان بشوند.

خطیب نماز جمعه زارچ همچنین با اشاره به برگزاری جشن عاطفه ها، خواستار مشارکت گسترده مردم در این جشن برای کمک به دانش آموزان بی بضاعت شد.

حجت الاسلام والمسلمین دهقان در ادامه با اشاره به فرارسیدن روز عرفه و قرائت دعای عرفه امام حسین (ع) گفت : پس از شب های قدر ، روز عرفه بهترین فرصت برای تضرع به درگاه خداوند متعال است.


ارسال نظرات