خبرهای داغ:

یادواره یکصد شهید منطقه مسجد جامع قم برگزار شد

سیزدهمین یادواره یکصد شهید منطقه مسجد جامع قم شب گذشته با سخنرانی حجت الاسلام مهدی طائب برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۷۰۰۳۳
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، در سیزدهمین یادواره یکصد شهید منطقه مسجد جامع قم، امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، احمد بیطرفان معاون اجرایی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع)، مختاران فرمانده ناحیه امام حسین(ع) و حجت الاسلام احمدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه به همراه خانواده های معظم شهدا، مسئولان استانی، پیشکسوتان دفاع مقدس و بسیجیان حوزه دو شهید قربانی و پایگاه سه بسیج مسجد جامع حضور داشتند.

حجت الاسلام مهدی طائب طی سخنانی در این مراسم به موضوع راز ماندگاری شهدا در آیات و روایات، ارزش عمر و مسئولیت آحاد مردم و مسئولان در قبال خون شهدا پرداخت و بیان داشت: آنچه که شهدا را از اموات متمایز می سازد، قدرت اثرگذاری خون شهید در جامعه است که به همین سبب به شهدا، احیاء گفته می شود.

برپایی نمایشگاه مقایسه ای سبک زندگی اسلامی-غربی، توزیع کتاب و نرم افزار صد نور هدایت ویژه خاطرات و وصایای شهدای مسجد جامع و توزیع سوالات مسابقه کتبی از وصایا و زندگی نامه شهدا از بخش های جنبی این مراسم بود.

نام شهید بزرگوار محمد رضا شفیعی، شهیدی که در اسارت به شهادت رسید و پیکر مطهرش پس از 16 سال، سالم به میهن اسلامی بازگشت، در زمره یکصد شهید دیده می شود.

سیزدهمین یادواره یکصد شهید منطقه مسجد جامع قم به همت بسیج و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم برگزار شد.



ارسال نظرات