خبرهای داغ:
سردار شاهرخی اظهار کرد: برنامه‌ریزی برای توسعه عرصه‌های اقتصاد مقاومتی و نهادینه کردن فرهنگ این الگوی اقتصادی در دستور کار سپاه صاحب‌الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) قرار دارد.
کد خبر: ۸۵۷۰۰۳۴
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، سردار محمد شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) استان قزوین در حاشیه سفر یک روزه فرمانده قرارگاه قرب کوثر خاتم‌الانبیاء و جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به قزوین و بازدید از مناطق کوهین و آق‌بابا بیان داشت: مجموعه سپاه در راستای اهداف اقتصادی مقاومتی برنامه‌هایی را در دست اجرا دارد که نگاه تولیدی و توسعه زیرساخت‌های اجتماعی فعالیت می‌کند.

وی گفت: برنامه‌ریزی برای توسعه عرصه‌های اقتصاد مقاومتی و نهادینه کردن فرهنگ این الگوی اقتصادی در دستور کار سپاه صاحب‌الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) قرار دارد.

سردارشاهرخی به تهدیدات کشورهای غربی اشاره کرد و اظهار کرد: باتوجه به دشمنی مستکبرین و کشورهای غربی طی چند دهه گذشته این تهدیدها و جسارت‌ها غیرمنتظره نیست.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف)قزوین خاطرنشان کرد: جوانان و نوجوانان با برگزاری برنامه های فرهنگی،یادواره یادواره شهدا و برنامه های مذهبی ثابت کردند که تلاش دشمن برای از بین بردن اعتقادات اسلامی جوانان بی تاثیر بوده است.

این مقام مسئول اضافه کرد: دشمن هیچ گاه از انجام اقدامات خصمانه علیه جمهوری اسلامی ایران دست برنداشته و ناامید نمی‌شود مگر اینکه ملت ما را در برابر تبلیغات ضد دینی خود ایمن و بی‌اثر ببیند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین تصریح کرد: برنامه‌های یادواره شهدا به عنوان یک فعالیت فرهنگی برجسته و ارزشمند با حضور عموم جوانان و اقشار جامعه طراحی، برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

شاهرخی یادآور شد: عدم وجود گسست نسلی و گروه‌های مختلف سنی در برنامه‌های فرهنگی صورت گرفته، یکی دیگر از ویژگی‌های ارزشمند جامعه است که خودجوش بودن آن را نشان می‌دهد.

1001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها