اگر امروزه فضای مجازی و سایبری و ماهواره ای که می تواند برای دین مفید باشد، مدیریت نشود ،این فرصت به یک تهدید جدی تبدیل خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۷۰۰۷۴
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳
به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج زنجان، امام جمعه ابهر گفت:امروزه پیش از ده ها میلیون نفر از شبکه های اجتماعی مثل تلگرام، واتس آپ، وایبر استفاده می کنند در حالیکه ۷۵ درصد آنها جوانان و نوجوانان هستند و از خطرات آن و اعتیاد اینترنتی آن بی خبر هستند.
حجت‌الاسلام جعفر رحیمی افزود: اگر ریسیور ماهواره به منزلی وارد شود مطمئا حیا از خانواده بیرون رفته و اختلافات خانوادگی جدی خواهد شد.
وی افزود: همه باید بدانند این همه شبکه ماهواره ای که برای ما پخش می شود، دلسوز ما نیستند، بلکه دین و ارزشهای ما را نشانه گرفته اند.
رحیمی با اشاره به حادثه دلخراش زائران مکه اظهار داشت: خانه خدایی که باید محل امن برای همه باشد متاسفانه به بی عرضگی و بی لیاقتی حاکمان عربستان به خطر ناکترین شهر زیارتی برای زائران تبدیل شده است ، طی یک سال گذشته شاهد هجوم و حشیانه آل سعود وهابی به زائران ایرانی هستیم .
وی تصریح کرد: طی چندین سال گذشته پیش از ۷۰۰۰حاجی و زائر در حوادث مختلف جادن داده اند. ولی هیچ کس نیست در مقابل بی لیاقتی ها اینها حرف بزنند.
رحیمی افزود: ما از دشمنان قسم خورده انتظار نداریم ولی از کشورهای اسلامی انتظار داریم در مقابل این دولت وهابی بایستند و کار را یکسره کنند.




ارسال نظرات