مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان گفت: 160 پایگاه کمیته امداد، 90 پایگاه بسیج و 430 پایگاه در مساجد جمع آوری کمک های مردمی را انجام خواهند داد.
کد خبر: ۸۵۷۰۰۸۴
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، هر ساله با نزدیک شدن ایام شروع مدارس، جشن عاطفه ها در تمامی شهرهای استان حال و هوای خاصی از جنس نیکوکاری و نوع دوستی به ایام بازگشایی مدارس می دهد.

به گفته مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان،160 پایگاه کمیته امداد، 90 پایگاه بسیج و 430 پایگاه در مساجد جمع آوری کمک های مردمی را انجام خواهند داد.

قنبر موسی نژاد اعلام کرد: مرحله دوم جشن عاطفه ها نیز از هشتم مهر و در سطح هزار و 150 آموزشگاه استان برگزار خواهد شد.

روز پنجشنبه 26 شهریور ماه پایگاه نیکوکاری میدان آزادی سنندج پذیرای چهره های مطرح سیاسی و مذهبی استان از جمله استاندار و امام جمعه سنندج بود.

ماموستا عبدالرحمن خدایی امام جمعه سنندجنیز در میدان آزادی سنندج و در کنار حضور پر شور مردم سنندج گفت: هر ساله جشن بزرگی به نام عاطفه ها و برای تقویت عاطفه های مردمی و مشارکت آنان در امور خیریه برگزار می شود که نقش مهمی در کمک به نیازمندان جامعه ایفا می کند.
وی خاطرنشان کرد: تقویت مبانی علمی، ترویج آموزه های دینی و فراهم کردن زمینه های لازم برای حضور جوانان و نوجوانان در امور علمی و آموزشی از اولویت هایی است که در آموزه های اسلامی بر آن تاکید شده است.

امام جمعه سنندج اظهار داشت: مردم کردستان همواره در امور خداپسندانه پیش گام بوده اند و امیدواریم در جشن عاطفه های امسال نیز مشارکتی گسترده داشته باشند.


ارسال نظرات