مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: در حال حاضر بیش از یک هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز در سطح استان اردبیل نیازمند کمک‌ها و مساعدت‌ها خیران هستند.
کد خبر: ۸۵۷۰۱۱۱
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، بهروز زلالی، در بازدید از پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها در اردبیل اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور جشن عاطفه‌ها در استان اردبیل نیز با برپایی 250 پایگاه در سطح استان آغاز شده تا کمک‌های مردم خیر اردبیل را جمع‌آوری کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل افزود: 120 پایگاه جشن عاطفه‌ها در استان اردبیل ثابت بوده که در میادین اصلی و جلوی مصلاهای نماز جمعه آماده دریافت کمک‌های مردمی بوده و 130 پایگاه سیار نیز در سطح شهرها و روستاهای استان مستقر شده و مساعدت‌های خیران را جمع‌آوری می کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از یک هزار و 200 دانش‌آموز در سطح استان اردبیل نیازمند کمک‌ها و مساعدت‌ها خیران و افراد هستند، گفت:‌ مردم می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به این دانش‌آموزان ارائه کنند که به منظور تسهیل در توزیع کمک‌های مردمی بین دانش‌آموزان انتظار می‌رود مردم بیشتر به اهدای کمک‌های نقدی همت کنند.

زلالی با اشاره به اینکه یکی از وظایف مسلمان کمک به همنوع در راستای رفع نیازمندی‌ها است، بیان کرد:‌ کمیته امداد نیز وظیفه خود می‌داند که در آستانه بازگشایی مدارس بتواند به دانش‌آموزان نیازمند کمک کرده و زمینه تحصیل آنها را فراهم آورد که توفیق در خدمات‌رسانی در این حوزه نیازمند مشارکت گسترده مردمی است.

به گفته مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل مرحله دوم جشن عاطفه‌ها نیز با همکاری و هماهنگی‌های انجام شده در روز هشتم مهرماه در مدارس استان برگزار می‌شود که برای این جشن ملی نیز یک هزار و 217 پایگاه در مدارس و مراکز آموزشی برپا شده و دانش‌آموزان کمک‌های خود را به همنوعان خود به این پایگاه‌ها اهدا می‌کنند.

وی با اشاره به جمع‌آوری 12 میلیارد ریال کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌های سال گذشته در سطح استان اردبیل تصریح کرد: امیدواریم امسال میزان کمک‌ها و مساعدت‌ها نسبت به سال گذشته افزایش یابد که در این راستا در برگزاری این جشن ملی یک هزار و 699 نفر همکاری و مشارکت می‌کنند که از این تعداد یک هزار و 285 نفر نیروی افتخاری است.

ارسال نظرات