خبرهای داغ:
معاون سیاسی استاندار در جمع فرمانداران و بخشداران:

باید فضای مناسب برای کاندیداتوری افراد فراهم شود

معاون سیاسی استاندار در جمع فرمانداران و بخشداران تاکید کرد:باید فضای مناسب برای کاندیداتوری افراد از جریانات مختلف سیاسی در عرصه انتخابات فراهم شود.
کد خبر: ۸۵۷۰۱۳۹
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری ،ایوب رحیمی در همایش فرمانداران و بخشداران  استان که در سالن جلسات دفتر استاندار برگزارشد، با اشاره به برگزاری انتخابات در اسفندماه امسال افزود: استان قزوین دارای 3حوزه انتخابیه و4 نماینده می باشد  و تاکنون برای هماهنگی و بستر سازی اجرای بهینه انتخابات ،شش جلسه ستاد انتخابات در در سطح استان تشکیل شده که  دو جلسه به ریاست استاندار و یک جلسه نیز به طور مشترک با هیات نظارت بر انتخابات استان برگزار شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان با تاکید بر برگزاری منظم جلسات استانی و شهرستانی برای رسیدن به میانگین کشوری اظهار داشت:  در برگزاری انتخابات و تعیین هیات های اجرایی باید از افراد زبده ،متدین ،دارای تجربه و همراه با دولت استفاده شود.

وی گفت: اگرچه  فرمانداران و بخشداران استان سابقه و تجربه برگزاری انتخابات در ادوار گذشته را دارند اما باید  نسبت به آشنایی و تسلط به  قانون انتخابات اقدام کنند.

رحیمی بیان کرد:  ملاک  فرمانداران و بخشداران در برگزاری انتخابات رعایت قانون است  تا با نظارت و اجرای درست ،انتخاباتی توام با امنیت ،سلامت و با شور و نشاط انتخاباتی برگزار شود.

معاون سیاسی و امنیتی با بیان اینکه" باید فضا را برای کاندیداتوری افراد و جریان ها ی مختلف سیاسی فراهم کرد تا افراد جرات  بیشتری برای حضور در عرصه انتخابات را داشته باشند  .

وی ادامه داد: دولت باید فضای مشارکت را برای گروه های مختلف سیاسی که معتقد به ارکان نظام و انقلاب اسلامی هستند فراهم کند چون حضور سلایق سیاسی مختلف  از شرایط و بستر های  لازم جهت مشارکت حد اکثری است .

وی با تاکید بر بی طرفی مجریان و ناظرین در برگزاری انتخابات تصریح کرد:  باید به گونه ای حرکت و رفتار شود که انگ و برچسب دفاع و جانبداری از فرد یا جریان خاصی به برگزارکنندگان انتخابات زده نشود.


رئیس ستاد انتخابات با تاکید بر رعایت و حفظ بیت المال در  دستگاه های اجرایی و پرهیز از  تبلیغات انتخاباتی له یا علیه جریان و فرد خاصی بر پیگیری جهت شفاف سازی و قانونمند کردن هزینه های تبلیغاتی در انتخابات تاکید کرد.

1002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار