خبرهای داغ:
مدیر کل و معاونین صدا و سیمای مرکز قم در آستانه هفته دفاع مقدس با فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۸۵۷۰۱۵۱
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، در دیدار مدیر کل و معاونین صدا و سیمای مرکز قم با فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) که در ستاد فرماندهی سپاه استان قم برگزار شد، سردار غلامرضا احمدی طی سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن دوران دفاع مقدس اظهار کرد: خدا را شاکر و سپاسگزاریم که در جمهوری اسلامی ایران مشغول به خدمت هستیم.

وی با بیان اینکه اگر محبت مقام معظم رهبری نبود، سپاه این قدرت را نداشت، ابراز کرد: مقام معظم رهبری در خطبه های نماز جمعه بیان فرمودند که "یک مسئول فلاکت زده اسرائیلی بیان کرده است که به هر نقطه از مرز های اسرائیل که نگاه می کنیم خیمه های خمینی را در آنجا می بینیم " و این نشأت از قدرت ایران اسلامی در جهان دارد.

حجت الاسلام محمد لطفی نیاسر نیز در این دیدار طی سخنانی با اشاره به اینکه سپاه استان قم جزء سپاه های نمونه کشور است، بیان نمود: رهبری به کسانی که پای انقلاب ایستاده اند، امید بسته است و سپاه یکی از مجموعه هایی است که از اوایل انقلاب تا کنون در همه عرصه ها خوش درخشیده است.

وی ضمن تقدیر از زحمات سردار مهدوی نژاد، فرمانده سابق سپاه استان قم افزود: قم خاستگاه انقلاب است و بایستی اقدامات در قم در شأن آن باشد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قمبا تاکید بر اینکه روحیه بسیجی بایستی در همه رده های صدا و سیما تجلی پیدا کند، خاطرنشان کرد: صدا و سیما بایستی در زمینه برنامه سازی انقلاب اسلامی بسیج شود.

وی با اشاره به اینکه ارتباط با صدا وسیمای مرکز قم مثل ارتباط با صدا و سیما ملی است، ادامه داد: در برنامه کار داریم، بسیج صدا و سیما در حوزه برنامه سازی مستقل عمل کند.

لطفی نیاسر با بیان اینکه بایستی در حوزه جوانان برنامه سازی و فعالیت بیشتری شود، تصریح کرد: سفری که سردار نقدی سال پیش به قم داشتند، چند مصوبه را ابلاغ کردند، و بودجه ای را برای احداث ساختمان بسیج صدا وسیما اختصاص دادند، که این ساختمان همزمان با هفته بسیج افتتاح خواهد شد و دیگری ساخت مستند شهید زین الدین بود که این موضوع در بسیج صدا و سیمای مرکز قم در حال پیگیری است و در آینده نه چندان دور به ثمر خواهند رسید.



ارسال نظرات