مدت مدیدی است پسرم مهدی خزعلی از راه مستقیم منحرف شده، درست در خط مقابل قرار گرفته، هر چه نصحیت می‌کنم و برای هدایتش متوسل به اولیای خدا می‌شوم اثر نمی‌کند ...
کد خبر: ۸۵۷۰۱۵۷
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵



به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، رحلت آیت‌الله خزعلی موجب شد تا گذری اجمالی بر عمر پربرکت این عالم بزرگوار داشته باشیم.

از میان حوادث اخیر و موضع‌گیری‌های محکم و باصلابت ایشان مواجه می‌شویم با بیانیه‌ای در برائت از صحبت‌ها و مواضع فرزندش مهدی خزعلی که در فتنه 88 و حوادث واقع در آن چهره واقعی خود را روشن ساخت، فرزندی که نتوانست نصایح دلسوزانه پدر را سرلوحه زندگی خود قرار دهد و با صحبتها، ‌موضع‌گیری‌ها، حشر و نشرهایش باعث شادی دشمنان نظام و منحرفان داخل کشور شد.


قسمتی از بیانیه آیت الله خزعلی در برائت از مهدی خزعلی به شرح زیر است:

«
مدت مدیدی است پسرم مهدی خزعلی از راه مستقیم منحرف شده، درست در خط مقابل قرار گرفته، هر چه نصحیت می‌کنم و برای هدایتش متوسل به اولیای خدا می‌شوم اثر نمی‌کند، با بعضی از علمای بزرگ صحبت کردم، فرمود دست نگه دار شاید به راه بیاید. دیگر کاسه صبرم لبریز شده، دیگر با او صحبت نمی‌کنم و حرف‌های نامناسب او را بر نمی‌تابم.

ملت انقلابی عزیز همیشه در صحنه ما بدانند او از ما جدا هست و هر چه از من نقل کند، نپذیرند. با من ارتباطی ندارد ولی الان هم دعا می‌کنم خداوند به او توفیق دهد که از راه انحرافی که پیش گرفته است برگردد وگرنه خداوند مقتدر، اسلام و انقلاب و امام و رهبر و رئیس جمهور و مسلمان عزیز را از شر او مصون و محفوظ بفرماید...»

ارسال نظرات
پر بیننده ها