فعال شاخص عرصه اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی در گفتگو با بسیج:

پایین بودن انگیزه برای تولید، ریشه در نبود تسهیلات حمایتی دارد

من دو وام 25 میلیونی دریافت داشتم و شروع به کار در رامسرکردم زمان افتتاحیه تعداد زیادی از مسئولین حضور یافته ، وعده های حمایتی داده اند که دیگر مدتی است نه وعده ای وجود دارد نه مسئولی و من در پیچ و خم بازپرداخت وام مانده ام.
کد خبر: ۸۵۷۰۱۶۹
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۲
اسدالله آذرنوش فعال شاخص عرصه اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: من یک فارغ التحصیل دانشگاهی هستم ولی رشته ام غیر مرتبط با شیلات بوده که علاقه به تولید داخلی داشتم و پرورش ماهی سردآبی از علایق کاری ام بوده است که متوجه شدم بسیج سازندگی وام می دهد.

وی افزود: من دو وام 25 میلیونی دریافت داشتم و شروع به کار در  رامسرکردم زمان افتتاحیه تعداد زیادی از مسئولین حضور یافته ، وعده های حمایتی داده اند که دیگر مدتی است نه وعده ای وجود دارد نه مسئولی و من در پیچ و خم بازپرداخت وام مانده ام.

 وی از مشکلات اش گفت: گرفتن مجوز بزرگترین دغدغه من و مجموعه ام است و نبود مجوز سبب شده تا از برق خانگی استفاده کنم که بسیار هزینه بر است ؛ هنگام پرداخت وام ،مبلغ یک جا پرداخت نشد بلکه به شکلی خورد شده  هر بار مبلغی را واریز می کردند که وام به حساب ساری می رفت و از آنجا زمان می برد تا دریافت کنیم ، در حالی که سرعت کار تولیدی ما از وام جلوتر بود؛ حمایت از تولید کننده توسط مسئولین و به آخر رساندن وعده های شان انتظار افرادی چون من است.

وی علت انگیزه پایین را در عدم حمایت دانست و اشاره کرد: من جوانی علاقمند به تولید هستم در جهت سازندگی کشور ولی عدم حمایت سبب شد تا با سن 30 ساله ام بدهکار بانک شوم و عدم مجوز موجب گردیده تا هزینه با درآمدم نخواند؛ اینگونه دغدغه هاست که تولید را در کشور تضعیف می سازد.


ارسال نظرات
آخرین اخبار