فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی گفت: بسیج همواره افق‌های تازه‌ای را برای خدمت به مردم باز کرده که برپایی بیمارستان‌های صحرایی توسط بسیج جامعه پزشکی یکی از زمینه‌های مهم خدمت‌گذاری به مردم است که نقش بسزایی را در ارتقای سطح سلامتی مردم ایفا می‌کند.
کد خبر: ۸۵۷۰۱۷۱
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار غلام‌عسگر کریمیان، پیرامون اقدامات این سازمان اظهار داشت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری که بهترین راه مبارزه با آمریکا را خدمت به مردم معرفی کرده‌اند، بسیج و سپاه باید خادم مردم باشند.

وی در ادامه گفت: بسیج جامعه پزشکی افق‌های جدیدی را برای خدمت به مردم باز کرده است که یکی از زمینه‌های خدمت‌گذاری بسیج جامعه پزشکی برپایی بیمارستان‌های صحرایی است.

کریمیان با اشاره به بیمارستان صحرایی حضرت فاطمه زهرا (س) تصریح کرد: در حال حاضر ما شاهد افتتاح و شروع به کار هفتمین بیمارستان صحرایی در سپاه عاشورا توسط بسیج جامعه پزشکی در منطقه چارایماق از مناطق محروم استان آذربایجان شرقی هستیم که عده زیادی از اهالی این منطقه برای استفاده از خدمات درمانی به این بیمارستان مراجعه می‌کنند.

فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی با توجه به بازدیدی که از بیمارستان صحرایی حضرت فاطمه زهرا (س) داشت، بیان کرد: در این بیمارستان کلیه خدمات تخصصی و فوق تخصصی با کیفیت بسیار عالی توسط کادر درمانی و متخصصین بسیجی به مردم منطقه ارائه می‌شود.

کریمیان در ادامه افزود: پزشکان و پرستاران با روحیه بسیجی و خدمتگذاری در این‌ مکان حضور دارند، حتی پزشکان از ما به دلیل فراهم کردن بستر خدمت‌گذاری تشکر می‌کردند که این گواهی بر روحیه متواضعانه آن‌ها دارد.

وی برپایی این بیمارستان را به عنوان یک عامل مؤثر در ارتقای سطح سلامتی مردم دانست.

کریمیان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که روحیه جهادی و نهضتی را مشکل گشای جامعه دانسته‌اند‏، گفت: ترویج روحیه بسیجی در همه مسئولین از بالا‌ترین مقام‌ها تا پایین‌ترین سطوح مشکل گشای جامعه کنونی ما است، توصیه می‌کنم به تمامی مجموعه‌ها و سازمان‌ها که همواره قدر‌شناس و خدمتگذار مردم باشند.
ارسال نظرات