خطيب جمعه موقت كوثر/

هفته دفاع مقدس مظهر ايستادگي و توليد فكر بسيجي است

خطيب جمعه موقت كوثر گفت: هفته دفاع مقدس مظهر ايستادگي، توليد فكر بسيجي، ارتقاي صنايع دفاعي و موفقيت در تمامي عرصه هاي مجازي، فرهنگي، اقتصادي، اجتماعي و ... است.
کد خبر: ۸۵۷۰۱۷۳
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر، حجت الاسلام محمدي، در خطبه هاي نماز جمعه شهرستان كوثر با اشاره به اعزام كاروان حج به مكه مكرمه اظهار كرد: پيشينه آل سعود در عدم تامين امنيت زائران بيت الحرام و همچنين عدم لياقت خدمت گذاري به حريمن نشان از بي لياقتي آنان دارد و در حالي كه در هفته گذشته سقوط چرثقيل منجر به فوت چند تن از زائران شد؛ بي كفايتي آل سعود در تثبيت عدم لياقت اين رژيم دوباره نمايان شد.

وي به از دست رفتن جان 7 هزار حجاج در بيت الحرمين طي سالهاي گذشته اشاره كرد و گفت: بايستي آل سعود نسبت به تامين امنيت جاني و مالي حجاج ايراني بيش از پيش سعي كند.

خطيب جمعه موقت كوثر در بخش ديگري از سخنان خود به راههاي نفوذ دشمن بخصوص استكبار جهاني با بهانه هاي تحريم هاي اقتصادي و همچنين قضيه برجام اشاره كرد و افزود: در حالي كه هنوز نتيجه برجام مشخص نيست؛ دشمنان به دنبال نفوذ به كشور از هر طرق و وسيله اي هستند اما بنا بر تاكيدات مقام معظم رهبري هيچ روزنه نفوذي براي دشمن در ايران اسلامي وجود نداشته و نخواهد داشت؛ چرا كه اعتمادي به دشمن نيست.

حجت الاسلام محمدي در ديگر بخش هاي سخنان خود، ضمن گراميداشت هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس مظهر ايستادگي، توليد فكر بسيجي، ارتقاي صنايع دفاعي و موفقيت در تمامي عرصه هاي مجازي، فرهنگي، اقتصادي، اجتماعي و ... است و بايستي امت و دولت اسلامي با اتكا به شعار سال با صيانت از دستاورد هاي انقلاب اسلامي در برابر لبخند ها و ظاهر مخملي استكبار جهاني آگاه بوده و در مبارزه با ظالمان جهاني پيشرو باشند.

ارسال نظرات