امام جمعه اصلاندوز/

سپاه پاسداران از افتخارات نظام و انقلاب است

امام جمعه اصلاندوز گفت:سپاه پاسداران از افتخارات نظام و انقلاب است و در حفظ و نگهداری از دستاورد های انقلاب اسلامی تلاش می کند.
کد خبر: ۸۵۷۰۱۸۶
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز، حجت الاسلام عظیم اسدزاده، در خطبه های این هفته نماز جمعه اصلاندوز اظهار کرد:رهبر معظم انقلاب در دیدار هزاران نفر از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سپاه را نعمت بزرگ الهی و پاسداری آگاه بینای انقلاب اسلامی در مسایل داخلی و خارجی خواندند و با تبیین الزامات و ابعاد پاسداری از انقلاب اسلامی افزودند:دشمن به امید واهی پایان یافتن انقلاب در فکر نفوذ به سیاسی فرهنگی است که شناخت توطئه های دشمن تقویت و استحکام روحیه انقلابی و حرکت مستمر به سمت تحقق آرمانها این هدف را ناکام خواهد گذاشت.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران از افتخارات نظام و انقلاب اسلامی است افزود:مقام معظم رهبری با اشاره به جایگاه سپاهیان پاسدار و وظایف خطیر آنان در موقعیت کنونی و آینده کشور به تبیین چهار کلمه سپاه،پاسداران،انقلاب و اسلامی و ابعاد و خصوصیات آن پرداختند.

امام جمعه اصلاندوز با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت:ایشان کلمه سپاه را به معنای داشتن سازمان،تشکیلات،نظم و انضباط دانستند و فرمودند:برای هیچ سازمانی و نهادی همچون سپاه وظیفه سازمانی برای پاسداری از انقلاب اسلامی به عنوان عزیزترین حادثه تاریخی و جاری کشور تعریف نشده است.

حجت الاسلام اسدزاده با تاکید بر بیانات رهبر معظم انقلاب جوان گرایی و استفاده از نیروهای قدیمی و کار کشته را از جمله ویژگیهای سپاه دانست و گفت:ایشان فرمودند:باید این روند حفظ شود و انقطاع نسلی در سپاه بوجود نیاید.

وی در ادامه به روز شعر و ادب پارسی و بزرگداشت استاد شهریار اشاره کرد و گفت:شهریار یکی از مفاخر ادبی نظام جمهوری اسلامی است که با داشتن روحیه ادبی و علمی و در خلق اشعار بدیع دینی و ادبی حافظ قرآن لقب گرفت.

خطیب حمعه اصلاندوز همچنین با اشاره به روز 28 شهریور سالگرد آزادی سوسنگرد افزود:این آزادی نشان می دهد رزمندگان توانمند نظام جمهوری اسلامی توانسته است با داشتن جوانان غیور و غیرتمند و هوشیار بر دشمنی که به هرگونه سلاحی مجهز بوده پیروز شوند.

حجت الاسلام اسدزاده به سالروز شهادت مظلومانه زائران خانه خدا در مکه مکرمه به دستور آمریکا و به دست آل سعود در سال 1366 هجری شمسی اشاره کرد و گفت:شهر مقدس مکه حرم امن خدا شریف ترین نقطه روی زمین و قدیمترین معبد توحید است.

وی افزود:مکه نمایشگاهی از قدرت و نشانه های الهی و تاریخ آن مملو از خاطرات و سرگذشت هایی است که توجه به آنها درس آموز و عبرت انگیز است.

امام جمعه اصلاندوز به فرارسیدن هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت:دفاع مقدس مظهر حماسه و ایستادگی است که ناکامی قدرتهای بزرگ مقابل ایستادگی ملت و پیروزی در سایه ایمان و اتحاد را نشان داد.

وی همچنین به آغاز سالتحصیلی جدید و بازگشایی مدارس نیز اشاره کرد و افزود:امیدواریم بازگشایی مدارس و مجامع علمی در سالتحصیلی جدید توام با پیشرفت و ترقی و رسیدن به قله های معرفت باشد.

حجت الاسلام اسدزاده ضمن قدردانی از زحمات معلمین گرامی گفت:امیدواریم همچون سالهای گذشته با همت و کوشش فراوان بتوانیم در این منطقه مرزی دانش آموزان علمی فکری و عقیدتی تحویل جامعه بدهیم.

وی بر لزوم کمک به دانش آموزان بی بضاعت و مستمند در جشن عاطفه ها تاکید کرد و گفت:جشن عاطفه ها با هدف ترویج احسان و نیکوکاری و روحیه همدردی و دستگیری از مستمندان و به ویژه دانش آموزان نیازمند برگزار می شود.

امام جمعه اصلاندوز در پایان ضمن محکومیت اهانت و حمله رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی خاطرنشان کرد:بعد از نماز جمعه این هفته نمازگزاران با راهپیمایی در سطح شهر حملات رژیم غاصب صهیونیستی به مسجد الاقصی را محکوم خواهند کرد.

روز عرفه و عید سعید قربان،سالروز شهادت امام محمد باقر(ع)،حرکت حضرت امام حسین(ع) از مکه به سوی کوفه و شهادت حضرت مسلم بن عقیل از دیگر مواردی بود که امام جمعه اصلاندوز به آنان پرداخت.

ارسال نظرات