ريیس اداره آموزش و پرورش شهرستان گرمسار گفت: مهر امسال پنج مدرسه جديد در شهرستان گرمسار افتتاح مي شود.
کد خبر: ۸۵۷۰۱۹۳
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۳
محمدرضا قائمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در گرمسار اظهار داشت: 800 آموزگار در سال تحصيلي 95-94 در مدارس گرمسار، ايوانكي و حاجي آباد سازماندهي شده اند.

وي با اشاره به اينكه شهرستان گرمسار با مشكل كمبود آموزگار مواجه نيست، خاطرنشان كرد: دبیرانی كه به مدت هفت سال، خرید خدمت بوده‌اند، در سال جديد تحصيلي به صورت حق التدريس به كارگيري مي شوند.

ريیس اداره آموزش و پرورش گرمسار عنوان کرد: پنج مدرسه با آغاز سال تحصيلي جديد به مدارس شهرستان گرمسار اضافه مي شود که از اين تعداد دو مدرسه 12 كلاسه و 9 كلاسه در گرمسار و یک مدرسه شش کلاسه در روستای حاجی آباد و دو مدرسه شش کلاسه نيز در ایوانکی افتتاح خواهد شد.

قائمی با اشاره به اينكه تغییراتی در کتاب های پایه های پنجم و نهم اعمال شده است، اظهار داشت: مدرسان اين پایه هاي تحصيلي آموزش لازم را فرا گرفته اند و آموزش تكميلي نيز در آبان ماه برگزار می شود.

وي با اشاره به اینکه طي دو سال گذشته به اندازه 20 سال قبل در این شهرستان مدرسه ساخته شده است، بیان کرد: از مردم گرمسار تقاضامنديم ما را در ساختن مدرسه هایی با عنوان «مردم» یاری کنند تا با کمک خیرین مدرسه ساز و مردم غیور شهرستان این مدارس با امکانت آموزشی کامل ساخته شوند.

ريیس اداره آموزش و پرورش گرمسار بيان كرد: طرح تابستانه هجرت به همت بسيج دانش آموزي شهرستان گرمسار در مدارسي كه نياز به بازسازي، بهسازي و تعمير داشتند، اجرا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها