فرماندار کوثر/

۳۲۱۶ واحد مسکونی روستایی در شهرستان کوثر بهسازی می‌شود‌

فرماندار ‌کوثر گفت: سهمیه امسال شهرستان ‌در مقاوم‌سازی و بهسازی واحدهای روستایی ۳ هزار و ۲۱۶ واحد در نظر گرفته شده که تلاش و جدیت بر تسریع در مقاوم‌سازی این واحدها است.
کد خبر: ۸۵۷۰۱۹۴
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، علیرضا علیپور، در جریان بازدید از طرح‌های هادی روستایی کوثر اظهار داشت: در حال حاضر طرح هادی در سطح 25 درصد از روستاهای شهرستان کوثر اجرا شده که باید تلاش و جدیت بر توسعه اجرای این طرح‌ها در تعداد بیشتری از روستاهای شهرستان کوثر باشد.

وی با بیان اینکه اجرای طرح هادی نقش عمده‌ای در توسعه مناطق روستایی ایفا می‌کند، افزود: برای بهره‌مندی اهالی روستاها از این امکانات و اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی مختلف باید تلاش و جدیت بر این باشد تا روستاها را از اجرای این طرح بهره‌مند کنیم و باید در این زمینه همت و تلاش همه‌جانبه‌ای از سوی مسئولان امر انجام شود تا بتوانیم زمینه رفاه و آسایش هر چه بیشتر مردم این مناطق را فراهم آوریم.

فرماندار شهرستان کوثر با برشمردن اقدامات انجام شده در اجرای طرح هادی در سطح روستاها بیان کرد: آسفالت‌ریزی، زیرسازی، جدول‌گذاری، کانیوگذاری، احداث پل، پیاده‌روسازی و برخی کارها در حوزه عمران روستایی از جمله اقداماتی بوده که در اجرای طرح هادی مد نظر بوده و عملیاتی می‌شود که این اقدامات نقش و تاثیر بسزایی در ساماندهی ساخت و سازهای روستایی دارد.

علیپور در مورد مقاوم سازی واحدهای روستایی شهرستان کوثر تصریح کرد: 3 هزار واحد مسکونی در روستاهای شهرستان تاکنون بهسازی و مقاوم‌سازی شده که سهمیه امسال شهرستان کوثر در این حوزه نیز 3 هزار و 216 واحد در نظر گرفته شده که تلاش و جدیت بر تسریع در مقاوم‌سازی این واحدها در سطح روستاهای شهرستان است.

فرماندار شهرستان کوثر از تهیه شناسنامه روستایی برای 65 روستای شهرستان کوثر خبر داد و گفت: در حوزه صدور سند مالکیت روستایی تاکنون 3 هزار و 500 سند برای صاحبان واحدهای مسکونی در روستاهای صادر شده که این امر می‌تواند افزایش قیمت واحدهای مسکونی در کنار ماندگاری روستاها را به دنبال داشته باشد.

ارسال نظرات