نمایندگی ولی فقیه در سپاه مشگین شهر در دیدار با بسیج رسانه استان اردبیل گفت: دولت ها در انتقال اقتصاد مقاومتی به درستی عمل نکرده اند و اکثر رانت خواری هایی که در کشور وجود دارد در بدنه دولت شکل گرفته است.
کد خبر: ۸۵۷۰۲۲۵
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین شهر، با حضور بسیج رسانه استان اردبیل اردوی یک روزه فرهنگی، ورزشی، تربیتی و تفریحی به میزبانی شهرستان مشگین‌شهر برگزار شد.

در این اردوی جمعی از اصحاب بسیج رسانه با حضور در دفتر نمایندگی ولی فقیه شهرستان مشگین‌شهر دیدار کردند.

لطفی مسئول بسیج رسانه استان اردبیل در این دیدار هدف از اجرای این اردوی فرهنگی، ورزشی، تربیتی و تفریحی را ایجاد نشاط در روحیه فعالان رسانه عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه امروزه در مقابل تهاجمات فرهنگی دشمن قرار گرفته ایم لذا با برگزاری این اردو فعالان در عرصه جنگ نرم با علاقه و نشاط بیشتر در مقابل تهاجمات فرهنگی دشمن ایستادگی خواهند کرد.

حجت الاسلام عبدالله رضایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مشگین شهر با بیان اینکه در جامعه امروزی رسانه های حرف اول را می زنند گفت: در عصر حاضر هر دولت و ملتی که بخواهد دیدگاه های خود را بیان کند می بایست از رسانه های فعال و قوی برخوردار باشند چرا که در این صورت می توانند به موفقیت دست یابند.

وی ادامه داد: در طول هشت سال دفاع مقدس استکبار جهانی با رسانه هایی که در دست داشت این کشور را در غربت قرار داد چرا که در آن زمان جمهوری اسلامی ایران رسانه مناسبی جهت آگاه سازی در دست نداشت اما در مقابل استکبار با استفاده از ظرفیت های رسانه ای خود دیدگاه های خود را به مردم تحمیل می‌کرد.

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه غول رسانه ای در دست رژیم صهیونیستی است گفت: در میان غول رسانه ای رژیم صهیونیستی رسانه های انقلاب اسلامی ایران وارد عرصه شده و در مقابل آنان ایستادگی کرده است.

وی با اشاره به وضعت امنیتی کشورهای منطقه گفت: با وجود اینکه اکثر کشور های منطقه دارای رزمندگان و ارتش هستند اما با وجود این در بحران به سر می برند و جمهوری اسلامی ایران در میان این کشورها و در سایه تدابیر رهبر انقلاب اسلامی در امنیت و اقتدار کامل به سر می‌برد.

وی در بخشی دیگر از بیانات خود با اشاره به اولویت های انقلاب اسلامی گفت: امروز اقتصاد مقاومتی در اولویت برنامه های کشور قرار گرفته است اما متاسفانه دولت ها بیانات مقام معظم رهبری را به درستی درک نکرده اند.

نمایندگی ولی فقیه در سپاه مشگین شهر با اشاره به وظایف اصحاب رسانه در خصوص بیانات مقام معظم رهبری تاکید کرد: اصحاب رسانه و مطبوعات موظف هستند در رسانه های خود بیانات مقام معظم رهبری خصوصاً در بحث اقتصاد مقاومتی تبدیل به گفتمان کنند.

وی خاطر نشان کرد: دولت ها در انتقال اقتصاد مقاومتی به درستی عمل نکرده اند و اکثر رانت خواری هایی که در کشور وجود دارد در بدنه دولت شکل گرفته است.

در این اردوی یک روزه جمعی از اعضای بسیج رسانه با حضور در مزار شهدای گمنام تجدید بیعت کرده و از مجموعه گردشگری پل معلق و مجتمع آب گرم وله زیر بازدید به عمل اوردندو در حاشیه برنامه مسابقه تیر اندازی برگزار شد.

ارسال نظرات