خبرهای داغ:
در المپياد ورزشي خطوط لوله و مخابرات نفت ايران؛

ورزشکاران منطقه شمالشرق خوش درخشيدند

بیش از 80 درصد ورزشکاران شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمالشرق در المپیاد ورزشی امسال خوش درخشیده و موفق به کسب مقام شدند.
کد خبر: ۸۵۷۰۲۴۲
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹
به گزارش خبرگزاري بسيج از شاهرود،‌به نقل از روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه شمالشرق،  مسئول ورزش این منطقه با اعلام مطلب بالا  اظهار داشت: امسال 17 تیم به المپیاد ورزشی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران اعزام کردیم که بیش از 80 درصد آنها برای دریافت مدال بر روی سکو رفتند.

محسن طاهری اضافه کرد: امسال منطقه شمالشرق در گروه بانوان (همسران و فرزندان اناث در رده‌های سنی 18 و زیر 18سال و 26 و بالاتر از 26) با 125 ورزشکار در 9 رشته و گروه آقایان (فرزندان کارکنان) با 48 ورزشکار در پنج رشته ورزشی شرکت کرده بود.

وی تصریح کرد: بانوان اعزامی به این مسابقات در رشته‌های والیبال، تنیس روی میز، شطرنج، تیراندازی، آمادگی جسمانی، شنا (دو رده زیر 18و بالاتر از 26 سال) و بدمینتون (دو رده سنی) شرکت کردند.

مسئول ورزش منطقه شمالشرق ادامه داد: بانوان ورزشکار ما در این المپیاد موفق به کسب دو مقام قهرمانی، دو نایب قهرمانی و یک مقام سومی شدند.

به گفته وی خانم‌های ورزشکار این منطقه در دو رشته شنا و بدمینتون زیر 18 سال، کاپ اخلاق مسابقات را نیز از آن خود کردند.

طاهری گفت: تیم اعزامی فرزندان پسر این منطقه نیز در رشته‌های والیبال و بسکتبال به ترتیب در سکوهای اول و دوم مدال قرار گرفتند.

وی در پایان ضمن تقدیر از تلاش‌ ورزشکاران این منطقه، از کسب کاپ اخلاق توسط شناگران پسر این منطقه نیز خبر داد.

شایان ذکر است که تعداد زیادی ورزشکاران این منطقه به تیم منتخب شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران برای شرکت در مسابقات پالایش و پخش راه یافته و خوشبختانه در آن تورنومنت نیز موفقیتهای چشم‌گیری بدست آوردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها