ثبت نام برای شرکت دراولین دوره مسابقات کشوری سازه‌های فولادی که آذرماه امسال در دانشگاه آزاد اسلامی زنجان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۷۰۲۶۸
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر روابط‌عمومی دانشگاه آزاد زنجان گفت: اولین دوره مسابقات کشوری سازه‌های فولادی در اواخر آذرماه سال‌جاری در دانشگاه آزاد اسلامی زنجان برگزار می‌شود که در این دوره از مسابقات دانشگاه‌های آزاد و سراسری، پیام‌نور و موسسات غیرانتفاعی حضور دارند و با هم به رقابت خواهند پرداخت.
 محمد صادقی افزود: این دوره از مسابقات در چهار گرایش سازه های سنگین، سبک، بهینه و زیبا برگزار می شود.
وی افزود: در این دوره به سه تیم برتر گرایش های سازه های سنگین، سبک و بهینه و همچنین به تیم برتر گرایش سازه های زیبا جوایز نفیسی اهدا می شود.
صادقی گفت: در این دوره تعداد اعضای هر تیم حداکثر می‌تواند متشکل از هفت نفر باشد و هر تیم نیز می‌تواند با یک عدد سازه در گرایش سنگین، یک عدد سازه در گرایش زیبا، دو عدد سازه در گرایش بهینه و دو عدد سازه در گرایش سبک در مسابقات شرکت کند.
 وی گفت: فرم ثبت‌نام و آیین‌نامه این مسابقات در سایت دبیرخانه مسابقات تشکل دانشجویی امید به آدرس www.tomid.ir  در دسترس است و علاقمندان به شرکت در این مسابقات می‌توانند پس از تکمیل فرم ثبت‌نام، آن را تا 10 آذر ماه به آدرس ایمیل info@tomid.ir ارسال کنند.
مدیر روابط‌عمومی دانشگاه آزاد زنجان گفت:جلسه توجیهی این دوره از مسابقات آذرماه در سالن آمفی‌تئاتر  دانشگاه آزاد اسلامی زنجان برگزار می‌شود.

ارسال نظرات