خبرهای داغ:
مدیر کل حفظ آثار و ارزش‎های دفاع مقدس گلستان:
برنامه‎های هفته دفاع مقدس از 31 شهریور ماه با رژه حماسی نیروهای مسلح آغاز می‎شود.
کد خبر: ۸۵۷۰۳۶۷
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۹

گلستان در خصوص برنامههای هفته دفاع مقدس با بیان اینکه بیش از یک هزار و 500 برنامه در هفته دفاع مقدس از سوی نهادها و دستگاههای دولتی استان تدارک دیده شده است، اظهار کرد: برنامههای هفته دفاع مقدس از 31 شهریور ماه با رژه حماسی نیروهای مسلح آغاز میشود.

وی تصریح کرد: با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان نخستین جلسه هماهنگی دفاع مقدس را در 10 مرداد ماه سال جاری برگزار کردیم و در این جلسه اعضای کارگروههای استان گلستان در هفته دفاع مقدس مشخص شد.

مدیر کل حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس گلستان ابراز داشت: کارگروه نظامی ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس امسال بر عهده سپاه نینوا استان گلستان است و امسال برگزاری مراسم رژه مشترک نیروهای مسلح استان گلستان و بسیجیان را بر عهده دارد.

حسنینیا با بیان اینکه امسال کارگروه آموزش و پژوهش را برای هفته دفاع مقدس ساماندهی کردیم، افزود: ریاست این کارگروه با دانشگاه گلستان است و به دنبال این هستیم که با روشهای علمی ارزشهای دفاع مقدس را ماندگار کنیم.

وی با بیان اینکه شعار امسال هفته دفاع مقدس با توجه به عنایت مقام معظم رهبری « ما میتوانیم با همدلی و همزبانی» نامگذاری شده است و هدف از این نامگذاری این است که نشان دهیم حفظ ارزشهای دفاع مقدس با ولایتمداری و خودباوری میسر است.

مدیر کل حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس استان گلستان بیان داشت: تجلیل از خانواده معزز شهدا، برگزاری راهپیمایی خانوادگی، عطر افشانی و غبار روبی گلزار شهدا، یادواره شهدا، مسابقات فرهنگی و هنری، برگزاری نهضتهای بیداری و پایداری از محورهای تبلیغاتی ما در هفته دفاع مقدس است.

انتهای پیام/


ارسال نظرات
پر بیننده ها