با حضور جانشین سازمان بسیج

گردهمایی ۵۰۰۰ نفری بسیجیان در خرم آباد برگزار می شود

جانشین فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد از برگزاری گردهمایی پنج هزار نفری بسبجیان به مناسبت هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۷۰۳۹۴
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ علی دالوند پیش از ظهر شنبه در جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان خرم آباد اظهار داشت: یادآوری پایمردی مردانی که امنیت را در کشور به وجود آوردند که ما در سایه آن به زندگی روزمره خود برسیم وظیه ماست.

وی با اشاره به اینکه گرامیداشت هفته دفاع مقدس یک سال نوبت سپاه و یک سال با ارتش است، عنوان کرد: امسال این مسئولیت به عهده سپاه است هرچند که هفته دفاع مقدس فقط مختص نیروهای مسلح نبوده و همانند جنگ نرم امروز اگر کمک و پشتیبانی بسیج و نیروهای مردمی نبود نیروهای مسلح به تنهایی کاری از پیش نمی بردند.

برگزاری رژه نیروهای مسلح

جانشین فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد ادامه داد: خدا را شاکریم که در این استان و شهرستان خرم آباد با مدیرانی کار می کنیم که دارای روحیه جهادی و بسیجی و انقلابی بوده و در هیچ برنامه ای کارشکنی نمی کنند.

سرهنگ دالوند با بیان اینکه برنامه های هفته دفاع مقدس زیاد بوده و نیازمند کمک همه نهادها و دستگاه ها است، تصریح کرد: ساعت هفت صبح روز سه شنبه ۳۱ شهریور رژه نیروهای مسلح در بلوار بهارستان آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تمرین رژه از یک ماه قبل آغاز شده است، افزود: نیروهای مسلح در این تمرین ها به وظیفه خود عمل می کنند اما نیروهای بسیج که داوطلبانه و عاشقانه بدون هیچ مزد و مواجبی پای کار می آیند هزینه های پذیرایی و... آنها متحمل سپاه می شود که در این مدت یک ماهه ما آنها را تامین کردیم.

برگزاری یادواره شهید به عنوان "آبروی محله"

جانشین فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد با بیان اینکه مدیران دستگاه ها و بخشی از کارکنانشان برای نمایش اقتدار ملت ایران به دشمنان در مراسم رژه شرکت کنند، خاطرنشان کرد: برنامه هایی مانند دیدار کارکنان با نماینده ولی فقیه، نواختن زنگ در مدارس و غبارروبی مزار شهدا از دیگر برنامه های این هفته است.

سرهنگ دالوند با بیان اینکه هر مدیری به همراه کارکنان از خانواده شهدای مربوط به دستگاه خود سرکشی کند، یادآور شد: طرح یادواره شهید با عنوان"آبروی محله" در درب منزل شهدا توسط سپاه انجام می شود.

وی همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در تاریخ سوم مهرماه را محوری ترین برنامه هفته دفاع مقدس شهرستان خرم آباد دانست و عنوان کرد: میزبان این برنامه سپاه است و برخی اقدامات مانند چاپ حدود ۳۰ هزار تعرفه شرکت در مسابقه انجام شده است.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد با بیان اینکه از تمام ادارات دستگاه ها انتظار می رود هم برای شرکت در پیاده روی وهم برای هزینه های آن تلاش کنند، ادامه داد: سال گذشته خرم آباد به عنوان مرکز استان از بسیاری شهرها مانند دورود و کوهدشت و... ضعیف تر عمل کرد و حضور کمرنگ تری داشت.

سرهنگ دالوند گفت: حرکت از ساعت هفت و ۳۰ دقیقه آغاز می شود.

وی با بیان اینکه با توجه به ورزشی بودن برنامه اداره ورزش و امور جوانان از تمام هیئت های ورزشی برای شرکت در همایش دعوت به عمل بیاورد، افزود: انتظار می رود شهرداری نیز در خصوص تبلیغات سطح شهر اقدام کند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد با بیان اینکه صدا و سیما در حضور پررنگ مردم در این همایش نقش محوری دارد، خاطرنشان کرد: بانک ها اگر بتوانند به عنوان جایزه اصلی همایش یک دستگاه خودروی پراید تهیه کنند بسیار موثر خواهد بود.

برگزاری گردهمایی ۵۰۰۰ نفری بسیجیان در خرم آباد

سرهنگ دالوند با اشاره به اینکه صنعت معدن و تجارت در مسیر پیاده روی ایستگاه صواتی برقرار کند، یاداور شد: از هلال احمر و اورژانس و آتش نشانی نیز انتظار می رود در محل حاضر باشند.

وی همایش تقدیر از اصناف و بازاریان و ویزیت رایگان تیم های امدادی در مناطق محروم را از برنامه های دفاع مقدس دانست و عنوان کرد: روز پنجم مهرماه گردهمایی پنج هزار نفری بسیجیان به مناسبت هفته دفاع مقدس در پادگان امام حسین(ع) با حضور سردار فضلی جانشین سازمان بسیج کشور برگزار می شود.

سرهنگ دالوند بیان داشت: همچنین روز هفتم مهرماه همایش تبیین نقش بانوان به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد
ارسال نظرات