جانشین سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: به مناسبت سی‌وپنجمین سالگرد آغاز دفاع مقدس، 35 عنوان ویژه برنامه شاخص در استان سمنان برنامه ریزی شده است.
کد خبر: ۸۵۷۰۳۹۵
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، اسحاق هراسانیان در نشستی با دبیر ستاد برگزاری آیین‌های هفته دفاع مقدس اظهار داشت: 497عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در نواحی مقاومت بسیج در سراسر استان سمنان تدارک دیده شده است.

وی رژه نیروهای مسلح استان سمنان را در دو شهرستان سمنان و شاهرود از جمله این برنامه‌های شاخص عنوان و تصریح کرد: این رژه با مسئولیت سپاه استان سمنان و با حضور یگان‌های نیروهای مسلح این استان برگزار خواهد شد.

جانشین سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان از غبارروبی مزار شهدای استان سمنان، سرکشی از خانواده‌های معزز شهدا، برگزاری تئاترهای خیابانی با موضوع مقاومت و دفاع مقدس و برگزاری مسابقه تلویزیونی با عنوان دلاوران به عنوان دیگر برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس در استان سمنان نام برد.

هراسانیان با بیان اینکه همایش‌های بزرگ پیاده‌روی به مناسبت هفته دفاع مقدس در استان سمنان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی قرار است تا در همه شهرستان‌های استان سمنان به جز مرکز این استان در روز جمعه، سوم مهرماه امسال با حضور پرشور عموم مردم برگزار شود.

وی افزود: همایش پیاده‌روی خانوادگی در شهرستان سمنان نیز قرار است تا در روز دهم مهر ماه امسال برگزار شود که این همایش از طریق برنامه صبح و نشاط از شبکه سوم سیما پخش زنده خواهد شد.

جانشین سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با اشاره به اینکه این همایش‌های پیاده‌روی با همکاری سپاه استان سمنان و سازمان بسیج ورزشکاران، اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان و بسیج محلات برگزار می‌شود ،گفت: پیش‌بینی می‌شود که با جوایز تدارک دیده شده برای این همایش در مرکز استان سمنان، 30 تا 40 هزار نفر از مردم شهرستان سمنان در روز دهم مهر ماه امسال در این همایش حضور یابند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها