جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ضمن تشریح برنامه های هفته های دفاع مقدس از برگزاری رژه نیروهای مسلح در سراسر استان کرمان خبر داد
کد خبر: ۸۵۷۰۴۵۵
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۷

جانشین فرمانده سپاه ثارالله کرمان:

رژه نیروهای مسلح برگزار می شود/تشریح جنایات جنگی       صدام

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ضمن تشریح برنامه های هفته های دفاع مقدس از برگزاری رژه نیروهای مسلح در سراسر استان کرمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاري بسيج سپاه ثارالله كرمان: سردار محمد مطهری صبح شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه از ۳۱ شهریور تا هشتم مهر به عنوان هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است، اظهار داشت: این هفته فرصتی مناسب برای تشریح ایثارگری های شهدا و دستاوردهای دفاع مقدس است.

وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، گسترش دعوت اسلامی در اروپا و حفظ تمامیت ارضی ایران را از جمله دستاوردهای دوران دفاع مقدس دانست و افزود: باید این دستاوردها برای مردم تبیین شده و جوانان با ایثارگری های جوانان آن دوران آشنا شوند.

سردار مطهری با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، گفت: امنیت و آسایش کنونی جامعه را مدیون جانفشانی رزمندگان و شهدا هستیم.

وی شعار هفته دفاه مقدس را «ما می‌توانیم با همدلی و همزبانی» دانست و افزود: ۳۱ شهریور همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح در سراسر استان کرمان برگزار می شود.

سردار مطهری زمان برگزاری این آیین در شهر کرمان را ساعت هشت صبح سه شنبه هفته جاری عنوان و تصریح کرد: رژه نیروهای مسلح در بلوار ۲۲ بهمن شهر کرمان برگزار می شود.

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان یادآور شد: رژه نیروهای پیاده نیز در شهرهای کرمان، سیرجان و رفسنجان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به لزوم تکریم مقام شهدا وتجلیل از خانواده های شهدا افزود: باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم و این مهم کمترین وظیفه ای است که بر عهده ماست.

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان غبار روبی گلزار شهدا را از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس دانست و ادامه داد: همچنین از ایثارگران و رزمندگان دوران دفاع مقدس تجلیل به عمل خواهد آمد.

سردار مطهری گفت: همچنین برای آشنایی بیشتر مردم به ویژه قشر جوان با شرایط دوران دفاع مقدس و ایثارگری هایی که در آن دوران صورت گرفته ویژه برنامه ای با حضور فرماندهان دوران دفاه مقدس از ساعت ۱۹ از صدا و سیمای مرکز کرمان پخش خواهد شد.

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از اجرای نمایش رزمی فرهنگی «جنایت جنگی صدام» در ایام هفته دفاع مقدس خبر داد و تصریح کرد: این نمایش هر شب از ساعت ۲۰ تا ۲۱ در موزه دفاع مقدس کرمان برگزار می شود.

 

 

ارسال نظرات