مرحله يك‌هشتم نهايي جام حذفي/ ملوان راه نجات پرسپوليس

مـــرحله يك‌هشتم نهايي رقابت‌هاي جام حذفـــي عصر امروز با انجام سه بازي پيگيري مي‌شـــود.
کد خبر: ۸۵۷۰۴۶۷
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج،در حساس‌ترين ديدار اين مرحله دو تيم پرسپوليس و ملوان در شرايطي كاملاً متفاوت به مصاف هم مي‌روند. پرسپوليس ميزبان اين مسابقه است اما اين روزها بر كسي پوشيده نيست كه تفاوتي نمي‌كند سرخ‌ها ميزبان باشند يا مهمان. آنها هيچ نشاني از پرسپوليس ندارند. تيم برانكو بازي اول خود را در جام حذفي با زحمت زياد يك بر صفر از پيكان برد تا به ملوان برسد. سرخ‌ها در ليگ اصلاً حال و هواي خوبي ندارند. چهار شكست از شش بازي كارنامه‌اي است كه آنها از خود به جا گذاشته‌اند و با اين كارنامه روي پله چهاردهم جدول جا خوش كرده‌اند. روي همين مسئله است كه برانكو حالا از اهداف بلندپروازانه‌اش در جام‌حذفي حرف مي‌زند. مردي كه شايد به اين نتيجه رسيده باشد اگر خيلي هنرمندانه عمل كند و در پرسپوليس ماندگار باشد، فقط مي‌تواند سرخ‌ها را اين فصل از خطر سقوط نجات دهد. بنابراين چاره‌اي جز اميد بستن به جام حذفي ندارد؛ جامي كه تنها راه نجات پرسپوليس به نظر مي‌رسد.
برانكو مي‌گويد: «ملوان نتايج خوبي در ليگ گرفته و جايگاه خوبي هم در جدول دارد. بنابراين بازيمان مقابل آنها سخت است. هر تيمي مقابل پرسپوليس با انگيزه بازي مي‌كند و تمام توانش را براي كسب موفقيت مي‌گذارد. امروز به چند بازيكنمان استراحت مي‌دهيم بنابراين تغييرات چشمگيري در تركيب تيم خواهيم داشت.» 
در آن سوي ميدان اما ملوان حال و روز خوبي دارد، بندرنشينان حالا با استيلي روزهاي خوبي را در ليگ برتر سپري مي‌كنند آنها با سه پيروزي، يك تساوي و دو شكست 10 امتيازي هستند و روي پله پنجم جدول رده‌بندي قرار دارند.
حميد استيلي، سرمربي ملوان با اشاره به اينكه اين بازي فينال زودرس جام حذفي است، مي‌گويد: «پرسپوليس تيم بزرگي است. البته مهم نيست الان در كجاي جدول رده‌بندي ليگ قرار دارد. ما به دنبال انجام يك بازي خوب و گرفتن نتيجه هستيم. اميدوارم كه هواداران ما را تنها نگذارند. ملوان در جام حذفي شرايط ويژه‌اي دارد و بيشترين افتخارات خود را در اين جام به دست آورده است. برنامه‌ريزي خوبي انجام داده‌ايم تا موفق شويم هرچند كه امروز در فينالي زودرس بايد به مصاف پرسپوليس برويم.»
در دو ديدار ديگر امروز صباي قم ميزبان تراكتورسازي است. در ادامه رقابت‌ها ديروز  راه‌آهن با يك گل استقلال خوزستان را شكست داد و سپاهان هم 3بر يك كاراي شيراز را مغلوب كرد. با اين حساب تيم راه‌آهن حريف سپاهان در يك چهارم نهايي شد و سايپا و سياه‌جامگان هم در ورزشگاه آزادي مقابل هم قرار مي‌گيرند.
ارسال نظرات