خبرهای داغ:
در آستانه هفته دفاع مقدس صورت گرفت؛

دیدار حلقه های برتر صالحین ناحیه امام حسین(ع) قم با آیت الله خرازی+ عکس

حلقه های متربیان برتر شجره طیبه صالحین ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) قم با آیت الله خرازی دیدار کردند.
کد خبر: ۸۵۷۰۴۷۳
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، نوجوانان برتر و فعال در عرصه صالحین حوزه شهید ابراهیمی پس از اقامه نماط جماعت ظهر و عصر در مسجد حضرت معصومه (س) با آیت الله سید محسن خرازی دیدار کردند.

آیت الله خرازی در این دیدار طی سخنانی ضمن ابراز خرسندی از ورود نوجوان به حلقه های تربیتی که درآن اعتقادات و مبانی اسلامی مطرح می شود، خطاب به مسئولین و دست اندرکاران این امر اظهار کرد: ذهن نوجوانان را از حقایق پر کنید، چون بیان مطالب اسلامی در این سنین کارآمد است و علم آموزی و تحصیلات را به جوانان یادآوری نمایید، زیرا هنوز ذهن آنها آلوده نشده و پذیرای حقایق می باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکهمسلمان بودن تنها به گفتن شهادتین نیست، ابراز کرد: اسلام پیغمبر دارد، اسلام امام دارد، امام وصی و جانشین دارد و همه آنها دارای اخلاق حسنه هستند و مردم را به اسلام دعوت می کنند، پس ماکه شیعه هستیم و حب و ولایت حضرت علی (ع) را د ر دل داریم به آنچه که بیان می کنیم باید عمل نماییم و رفتار ما باید طوری باشد که باعث جذب دیگران در حلقه های صالحین شود.

وی افزود: در مکتبی که داریم باید طوری عمل نماییم که جاذبه ایجاد نماید تا دیگران هم علاقه مند به حضور در حلقه های صالحین شوند .

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در ادامه بیان کرد: اگر صحبت از تقوا، نماز و قرآن می کنیم باید ابتدا خودمان عامل به آن باشیم و بعد دیگران را به آن سفارش نماییم که لازمه این امر علم و آگاهی می باشد، نمونه بارز آن رهبر معظم انقلاب است که الگویی جامع برای ما هستند.

وی در پایان با اشاره به سوره مبارکه والعصر خاطرنشان کرد: اگر انسان تحت تعلیم قرار نگیرد ضرر خواهد نمود، عمرش صرف کرده، اما بهره ای نبرده است، اگر انسان با علم و آگاهی تحت تعلیم قرار بگیرد بهترین بازدهی را خواهد داشت.

شایان ذکر است، در این دیدار که با محسن کمالی، جانشین فرمانده ناحیه مقاومت امام حسین(ع) حضور داشت، حجت الاسلام امیرزاده معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) گزارشی از نحوه فعالیت حلقه های صالحین ارائه نمود.



ارسال نظرات