نماینده مردم شهرستان خلخال در مجلس/

اجرای پروژه‌های آبرسانی روستایی در اردبیل سرعت می‌گیرد

نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ با تخصیص سهم استانی از ۵۰۰ میلیون دلار اعتبار اختصاص یافته برای آبرسانی در کشور اجرای پروژه‌های آبرسانی در استان اردبیل سرعت می‌گیرد.
کد خبر: ۸۵۷۰۴۷۴
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳

به گزارش خبر گزاری بسیج از اردبیل ، جلیل جعفری بنه خلخال، در آئین بهره‌برداری از پروژه‌های آبرسانی روستایی خلخال اظهار داشت: اجرای پروژه‌های آبرسانی به مناطق روستایی از اولویت‌های اساسی در کشور بوده که در همین راستا 500 میلیون دلار به اجرای این پروژه‌های در کشور اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه این میزان اعتبار با نظر مقام‌ معظم رهبری، پیشنهاد دولت و موافقت مجلس تامین شده است، افزود: خدمات‌رسانی به مناطق روستایی از اولویت‌های مهم بوده که در این راستا آبرسانی به این مناطق از اهمیت و نقش فوق‌العاده‌ای برخوردار است و تخصیص این اعتبارات می‌تواند در این حوزه موثر واقع شود.

جعفری بنه خلخال با بیان اینکه دولت و مجلس اهتمام ویژه‌ای به رفع مشکلات مربوطه به کم‌آبی و بحران آب در کشور دارند، تصریح کرد:‌این امر به یک موضوع اساسی و مهم در کشور تبدیل شده و تلاش و جدیت بر این است تا با تلاش دولت و مجلس این مشکلات برطرف شود.

نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سهم استان اردبیل از این میزان اعتبار اختصاص یافته مشخص شده است، گفت:‌ با تخصیص این اعتبارت برای استان اردبیل شاهد توسعه در اجرای پروژه‌های آبرسانی می‌شویم و می‌توانیم تعداد روستاهایی بیشتری را از این نعمت برخوردار کنیم.

وی بیان کرد: علاوه بر این اعتبارات اختصاص یافته باید از محل اعتبارات 180 نمایندگان و ماده 10 و 12 حوادث در کنار سایر منابع ملی و استانی برای رفع مشکلات مربوطه به آبرسانی برای روستاهای استان تلاش و جدیت واقعی به کار گرفته شود تا اهالی روستاها بتوانند از آب آشامیدنی سالم بهره‌مند شوند.

مدیر شرکت آب و فاضلاب روستایی شهرستان خلخال نیز با اشاره به پروژه‌های آبرسانی به بهره‌برداری رسیده در روستاهای بفراجرد، طولش و ترک اظهار کرد: برای اجرای این پروژه‌ها بیش از 6 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و اهالی این روستاها از آب آشامیدنی سالم بهره‌مند شده‌اند.

محمد دیباج لطیفی افزود: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام آبرسانی در روستاها، اجرای پروژه‌های جدید آبرسانی در روستاهای کم آب و بهسازی و نوسازی شبکه‌های فرسوده روستایی از اولویت‌های خلخال بوده که

برای این امر تلاش می‌کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار