امام جمعه اردبیل گفت: خدمات خیران و افراد نیکوکار در حوزه مدرسه‌سازی جهادی بزرگ بوده و شایسته تحسین و قدردانی است.
کد خبر: ۸۵۷۰۴۷۷
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱

به گزارش خبر گزاری بسیج از اردبیل ، آیت‌الله سیدحسن عاملی، در آئین افتتاح مدرسه خیری روستای گاور قلعه در منطقه هیر اردبیل اظهار داشت: خدمات خیران و افراد نیکوکار در حوزه مدرسه‌سازی جهادی بزرگ بوده و شایسته تحسین و قدردانی است.

نماینده مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری خیران را عاشقان واقعی علم و ادب توصیف کرد، گفت: فعالیت در عرصه کارها و امورات خیر عزم و اراده‌ای بزرگ می خواهد و خیران در این عرصه توانسته‌اند این عزم و اراده را به نمایش گذاشته و به ویژه در عرصه مدرسه‌سازی در سطح استان و جهاد در مسیر علم‌اندوزی به شایستگی عمل کرده‌اند.

آیت‌الله عاملی با تاکید بر ضرورت تبدیل علم به ثروت به عنوان راه حل مسایل و مشکلات کنونی بیان کرد: عامل پیشرفت کشورها اقدام و توجه به این اصل مهم بوده که باید مورد توجه مسئولان و مدیران کشور قرار گرفته و از این طریق تلاش کنیم تا کشور را به پیشرفت‌ها روزافزون هدایت کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل استفاده بهینه از فرصت را کلید موفقیت در بخش ها مختلف دانست و افزود: مدیریت زمان و استفاده بهینه از این مولفه مهم و فرصت ها به دست آمده اهم همه امورات بوده که با این امر می‌توان در پیشبرد امور با موفقیت بیشتری عمل کرد.

وی تصریح کرد: فرصت‌سوزی امری جبران‌ناپذیر بوده که سبب هدررفت فرصت‌ها شده و پشیمانی‌ و ندامت‌های بعدی را به دنبال داشته که قابل جبران نبوده که برای جلوگیری از این امر باید از تمامی فرصت‌های پیش آمده و زمان استفاده لازم را کرده و امور را به پیش ببریم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل با اشاره به اینکه سرمایه مغز و دل بزرگ‌ترین سرمایه و عامل توسعه است، اظهار کرد: نقش معلمان در تاثیرگذاری بر رفتار و کردار جامعه یک نقش بی‌بدیل بوده که سعادت و شقاوت جامعه به دستان آنها رقم می‌خورد.

مدرسه خیری روستای گاورقلعه در قالب 3 کلاس درسی و با متراژ 200 متر مربع و با هزینه بالغ بر 250 میلیون تومان در مدت 11 ماه، توسط خیران نیک‌اندیش احمدعلی محمدی و سیروس عیوضی احداث و به بهره‌برداری رسید.

ارسال نظرات