خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی سپاه فجر استان فارس در معارفه فرمانده سپاه ممسنی:

اقتصاد مقاومتی واقعی با عدم وابستگی اقتصادی معنی می شود

سردار گزنی گفت: اقتصاد مقاومتی واقعی با عدم وابستگی اقتصادی معنی می شود که پیش نیاز آن هم توجه به نیروهای درونی کشور است.
کد خبر: ۸۵۷۰۴۹۵
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، سردار ابوالفضل گزنی جانشین سپاه فجر استان فارس در این آئین تودیع و معارفه فرماندهان سابق و جدید سپاه ممسنی مهمترین وظیفه را "حفظ ارزش های اسلامی" دانست و گفت: وقوع انقلاب در ایران منجر به ترویج و احیاء ارزش ها و فریضه های اسلامی از جمله امر به معروف و نهی از منکر شد؛ در زمان طاغوت و با آن فضای حاکم و آن شرایط زمانی امکان اجرای بسیاری از احکام اسلامی نبود و بسیاری از سنت ها به فراموشی سپرده شده بود، امام خمینی (ره) به کمک مردم و ایجاد انقلاب، احیاگر این سنت ها و ارزش ها شدند.

سردار گزنی احیاء و انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر را لازم و ضروری دانست و گفت: بالاترین معروف "ایجاد و حفظ حکومت اسلامی" است، بنابراین همه موظفند در هر مقام و مسئولیتی که هستند در این راستا گام بردارند. سردار گزنی در ادامه صحبت هایش یکی از وظایف پاسداران و بسیجیان را تبیین گفتمان انقلاب و ولایت خواند و گفت: برخی نان نظام را می خورند اما به دنبال تخریب روحیه انقلابی و آرمان های انقلاب هستند، بسیجیان و پاسداران باید روحیه انقلابی را در جامعه تقویت کنند.

جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس با طرح این سوالات که چرا برخی ها به دنبال از بین بردن شادابی و نشاط  نسل جوان هستند؟ و  چرا برخی در جامعه شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل را می خواهند کم رنگ کنند؟، گفت: دلیل این است که روحیه انقلابی ندارند و حتی می توان گفت از عناصر بیگانگان هستند.

جانشین سپاه فجر استان فارس یکی دیگر از وظایف سپاه را در حوزه اقتصاد مقاومتی دانست و تصریح نمود: در تحقق اقتصاد مقاومتی و اقتصاد مستحکم که از فرمایشات مقام معظم رهبری است متاسفانه در کشور گام بزرگی برداشته نشده است؛ وی در همین زمینه خطاب به فرمانده جدید سپاه ممسنی گفت: می طلبد در ترویج اقتصاد مقاومتی تلاش بیشتری شود، هر چند که همه نهاد ها در این حوزه وظیفه دارند اما اقتصاد مقاومتی واقعی با عدم وابستگی اقتصادی معنی می شود که پیش نیاز آن هم توجه به نیروهای درونی کشور است.

سردار گزنی در بخش دیگری از صحبت هایش با اشاره به تهدیدات دشمن گفت: دشمن در چند سال اخیر بیشتر تهدیدات خود را در حوزه اقتصادی و با استفاده از تحریم ها عملیاتی کرده است، دشمن هرگاه منافع خود را در خطر می بیند شروع به تهدید می کند، آن ها انقلاب را به ضرر خود می دانستند و تهدیدات خود را از همان زمان پیروزی انقلاب آغاز نمودند، جنگ تحمیلی، جنگ نرم فرهنگی، فتنه 88 و ... تنها برخی از تهدیدات و اقدامات آن هاست.

وی خاطرنشان کرد: آنچه که ایران را از تهدیدات نجات داد، باورهای قلبی، اعتقادات، توجه به مکتب اسلام، ولایت مداری، وحدت و همدلی، بصیرت، دشمن شانسی، استقامت، پایداری و پاسخ دندان شکن ملت به دشمن بود که وفاداری مردم را به نظام اسلامی نشان می دهد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار