خدمات سپاه دلیجان به روستاها و مناطق محروم

علی قنبری مسئول روابط عمومی سپاه دلیجان از اعزام 6 اکیپ درمانی به روستاها و مناطق محروم شهرستان دلیجان طی سال 1394 خبر داد.
کد خبر: ۸۵۷۰۵۰۶
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰
علی قنبری مسئول روابط عمومی سپاه دلیجان از اعزام 6 اکیپ درمانی به روستاها و مناطق محروم شهرستان دلیجان طی سال 1394 خبر داد.
قنبری گفت : تاکنون 4 اکیپ درمانی به روستاهای کهک ، مزوش ، دربجوقا و شانق اعزام شده اند و بیش از 100 نفر از ساکنین این روستاها به صورت رایگان ویزیت شده و با همکاری کمیته ی امداد و شبکه ی بهداشت شهرستان داروهای مورد نیاز بیماران نیز به صورت رایگان خریداری شده و در اختیار آنان قرار گرفته است.
قنبری در ادامه گفت : اعزام اکیپ های درمانی به روستاهای فاقد خانه بهداشت صورت گرفته است که این اقدام رضایت مندی اهالی این روستاها را به همرا داشته است و تا پایان سال چندین اکیپ درمانی دیگر نیز به مناطق محروم اعزام خواهند شد.
وی در ادامه با اشاره به  اقدامات بسیج سازندگی سپاه دلیجان از جمله برگزاری 8 کارگاه مشاوره ازدواج برای جوانان ، برگزاری کلاس های جلوگیری از آفات برای 100 نفر از کشاورزان شهرستان ، پرداخت 3 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی  ، برگزاری اردوهای جهادی با هدف آبادانی مناطق محروم، این اقدامات را در جهت دستیابی به محرومیت زدایی ، آبادانی مناطق محروم و افزایش رضایتمندی اقشار مختلف مردم  دانست و  اظهار امیدواری کرد با اجرای برنامه های بسیج سازندگی در سطح کشور  گام بلندی در تحقق اقتصاد مقاومتی برداشته شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار