مدیرکل انتقال خون اردبیل/

نمایندگی‌های انتقال خون در شهرستان‌های اردبیل افزایش می‌یابد

مدیرکل انتقال خون استان اردبیل گفت: مقرر شده که در هر شهرستان از استان اردبیل تعداد ۳ نمایندگی انتقال خون راه‌اندازی شده و فعالیت کنند.
کد خبر: ۸۵۷۰۵۱۵
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴

به گزارش خبر گزاری بسیج از اردبیل ، الله‌وردی نوبخت، در بازدید نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی از انتقال خون اردبیل اظهار داشت: در سال گذشته میزان اهدای خون در استان اردبیل بیش از 16 درصد افزایش یافته که امیدواریم این روند امسال نیز ادامه داشته باشد.

مدیرکل انتقال خون استان اردبیل با بیان اینکه خون مورد نیاز در 13 بیمارستان در استان اردبیل توسط انتقال خون تامین می‌شود، افزود:‌ در زمینه نگهداری خون اهدا شده توسط مردم نظارت‌های کاملی انجام می‌شود تا مشکلاتی در این حوزه به وجود نیاید.

وی بیان کرد: تلاش و جدیت بر این است تا کیفیت فعالیت‌ها در حوزه انتقال خون در استان افزایش یابد که براساس تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام شده در این حوزه میزان خون‌دهی افراد داوطلب در استان اردبیل به متوسط کشوری افزایش یافته است.

نوبخت با تاکید بر حمایت نمایندگان مجلس برای هیئت امنایی شدن مدیریتی انتقال خود اردبیل گفت: در حال حاضر با استخدام 29 نفر 93 نفر در سازمان انتقال خون استان اردبیل مشغول فعالیت هستند که تفاوت بسیار زیادی بین پرداختی این با کارکنان دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان‌ها وجود دارد که انتظار می‌رود در مورد رفع این مشکل مساعدت‌ها و پیگیری‌های لازم انجام شود.

مدیرکل انتقال خون استان اردبیل با بیان اینکه در مصوبه سال گذشته مقرر شده که در هر شهرستان از استان 3 نمایندگی انتقال خون راه‌اندازی شده و فعالیت کنند، تصریح کرد: به دلیل اینکه برخی شهرستان‌های استان شرایط لازم در این حوزه را نداشتند در حال حاضر در این مناطق این امر محقق نشده که باید برای ایجاد شرایط لازم در این حوزه تلاش شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار