دبیر جشنواره کاریکاتور مهر امید اردبیل خبر داد/
دبیر نخستین دوره جشنواره کاریکاتور مهر امید در شمال و شمالغرب کشور گفت: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره مهر امید ۲ مهرماه بوده و تمدید نخواهد شد.
کد خبر: ۸۵۷۰۵۲۰
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷

به گزارش خبر گزاری بسیج از اردبیل ، توحید مهدوی، در نشست خبری با جمعی از اصحاب رسانه در اردبیل اظهار داشت: آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره مهر امید تا 19 شهریور ماه بود که بنا به درخواست هنرمندان این مهلت تا دوم مهرماه تمدید شد و دیگر مهلت ارسال آثار تمدید نخواهد شد.

مهدوی با بیان اینکه با برگزاری مراسمی از برترین‌های این دوره با اهدای جوایز نقدی، لوح تقدیر و تندیس تجلیل می‌شود، تصریح کرد: مبالغ جوایز نقدی همان مبالغ اعلام شده است و تغییر در آن به وجود نیامده است.

وی با اشاره اینکه هنرمندان در 6 استان اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، گیلان و مازندران می توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند، بیان کرد: استقبال هنرمندان از این جشنواره مثبت ارزیابی می‌شود.

دبیر جشنواره کاریکاتور مهر امید با بیان اینکه این جشنواره در 2 بخش مسائل ورزشی و مشکلات جوانان برگزار می‌شود، افزود: هر هنرمند در هر بخش حداکثر 3 اثر و در مجموع هر هنرمند 6 اثر می‌تواند به آدرس اینترنتی جشنواره ارسال کند.

وی گفت: هنرمندان باید آثار خود را به همراه فرم شرکت در جشنواره به آدرس festival.mehreomid@gmail.com ارسال کنندکه فرم شرکت در جشنواره در آدرس اینترنتی جشنواره به نشانی Www.NgoMehreOmid.ir در دسترس بوده و این فرم باید به همراه خود آثار به پست الکترونیکی جشنواره ایمیل شود.

دبیر نخستین دوره جشنواره کاریکاتور مهر امید در شمال و شمالغرب کشور با بیان اینکه جشنواره کاریکاتور مهر امید توسط یک سازمان غیردولتی جوانان برگزار می شود، اظهار کرد: هر چند که چندین نهاد دولتی و شبه دولتی در برگزاری این جشنواره مشارکت دارند اما این جشنواره با کمترین هزینه ممکن برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه کل هزینه پرداخت شده برای تبلیغات جشنواره در طراحی و چاپ 500 نسخه پوستر محدود می‌شود، افزود: برای تبلیغات بر روی اطلاع‌رسانی در سایت‌ها، خبرگزاری ها و نشریات متمرکز شده بودیم و هزینه در این مورد انجام ندادیم.

مهدوی تصریح کرد: خبرنگاران هر 6 استان در اطلاع رسانی این جشنواره سنگ تمام گذاشتند و اگر زحمات این قشر نبود، به طور قطع نمی‌شد با هزینه‌های فعلی به این شکل گسترده اطلاع‌رسانی کرد.

دبیر نخستین دوره جشنواره کاریکاتور مهر امید در شمال و شمالغرب کشور خبرنگاران 6 استان اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، گیلان و مازندران را بازوان اطلاع رسانی جشنواره دانست و گفت: زحمات خبرنگاران این 6 استان غیر قابل کتمان است.

وی بیان کرد: اصحاب خبر و اطلاع رسانی استان‌های شمال و شمالغرب کشور با تلاش‌های خود نسبت به اطلاع رسانی این جشنواره بار دیگر ثابت کردند که همواره در کنار جوانان و سازمان‌های غیردولتی جوانان هستند.

ارسال نظرات