داستانی تکراری/

قطعی مکرر تلفن نیری ها را کلافه کرد

قطعی خطوط تلفن در مناطق مختلف شهرستان نیر و تعلل در تعمیر خطوط معیوب، نارضایتی شهروندان را از خدمات شرکت مخابرات در این شهرستان در پی داشته است.
کد خبر: ۸۵۷۰۵۵۳
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر، قطعی مکرر خطوط تلفن ثابت در شهر نیر، سبب نارضایتی مردم این منطقه شده و خواستار حل این مشکل از سوی مسئولان مربوطه هستند.

قطعی مکرر خطوط ارتباطی و اینترنتی در شهر نیر که این روزها روند صعودی به خود گرفته، نارضایتی شدید شهروندان را از خدمات شرکت مخابرات در این منطقه در پی داشته و آنان را به شدت کلافه کرده است.

مردم این منطقه از مسئولان مربوطه تقاضا دارند تا در اسرع وقت نسبت به عیب یابی قطع مکرر خطوط تلفنی و اینترنت، اقدامات لازم را انجام دهند.

عده ای از شهروندان نیری در گفنگو با نیریمیز، خواستار پیگیری علت این قطعی های مکرر شدند و اظهار کردند: متاسفانه تعمیر خرابی و قطعی تلفن های ثابت در نیر زمان زیادی به طول می انجامد.

یکی از این شهروندان به قطعی خطوط تلفن منزلش اشاره کرد و افزود: حدود یک ماه است که خط تلفن مان قطع شده و علی رغم اطلاع رسانی به مخابرات شهرستان، هنوز اقدامی در جهت وصل خط انجام نشده است.

شهروند دیگری با انتقاد از وضعیت موجود تلفن و خدمات نامطلوب پشتیبانی اینترنت در نیر خاطر نشان کرد: اگر قبض تلفن مشترکین با تاخیر ناچیز و چند روزه پرداخت شود مخابرات بدون معطلی اقدام به مسدود نمودن تلفن می کند در حالیکه اگر خطوط ارتباطی به علت پارگی خطوط، قطع شود تا مشترک چندین بار با مخابرات تماس نگیرد و چند ماه نگذرد شرکت نسبت به رفع خرابی اقدام نخواهند کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار