با حضور مسئولین استانی و شهرستانی/

مرکز بهداشتی و درمانی آبی بیگلو کلنگ زنی شد

مرکز بهداشتی و درمانی شهر آبی بیگلو با حضور نماینده مردم اردبیل، نیر نمین و سرعین و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل کلنگ زنی شد.
کد خبر: ۸۵۷۰۵۵۹
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از نمین، منصور حقیقت پور، نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مراسم کلنگ زنی درمانگاه شهر آبی بیگلو در بین عموم مردم اظهار کرد: ساختمان جدید مرکز بهداشتی و درمانی آبی بیگلو با اعتبار اولیه دو میلیارد و 500 میلیون ریال احداث خواهد شد.

منصور حقیقت پور گفت: ساختمان جدید مرکز بهداشتی و درمانی شهر آبی بیگلو با مساحت 250 مترمربع در محوطه فعلی درمانگاه این شهر احداث خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه که به علت مشخص نشدن پیمانکار پروژه، کلنگ زنی این طرح با تأخیر مواجه شده است، بیان کرد: اعتبار اولیه احداث ساختمان جدید بهداشتی و درمانی آبی بیگلو از چهار ماه پیش از وزارت بهداشت و درمان کشور تأمین‌شده و در اختیار مرکز بهداشت و درمان استان اردبیل قرارگرفته است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در ادامه سخنان خود گفت: ما کلنگ تشریفاتی نمی‌زنیم و تنها اقدام به کلنگ زنی پروژه‌هایی می‌کنیم که از پیش اعتبار موردنظر آن را تأمین کرده باشیم.

حقیقت پور همچنین از تأمین اعتبار بازسازی راه‌های ارتباطی روستایی نوجه ده به سولا (جاده قدیم اردبیل-تهران) و مسیر روستای بریس به سقزچی از توابع بخش ویلکیج شهرستان نمین از محل اعتبارات ملی خبر داد.

وی گفت: پیگیری‌های لازم جهت تعریض مسیر روستای محمودآباد از توابع بخش ویلکیج با اختصاص پنج میلیارد ریال اعتبار از سوی وزارت راه و شهرسازی انجام‌شده است.

ارسال نظرات