تهیه کننده، نویسنده و کارگردان فیلم سینمایی شرم/

فیلم شرم با موقعیت جغرافیایی مشگین‌شهر نوشته شده بود/ عدم حمایت مسئولان عامل خروج فیلم شرم از مشگین‌شهر شد

تهیه کننده، نویسنده و کارگردان فیلم سینمایی شرم گفت: این فیلم با توجه به شرایط و موقعیت جغرافیایی شهرستان مشگین‌شهر نوشته شده بود اما متاسفانه به دلیل عدم حمایت مسئولان در دیگر استان ها فیلمبرداری شد.
کد خبر: ۸۵۷۰۵۶۷
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰

عنایت الله قدسی، تهیه کننده، نویسنده و کارگردان فیلم سینمایی شرم در گفتگو با پایگاه خبرگزاری بسیج ازمشگین شهر، با اشاره به اینکه ایده ساخت فیلم شرم در مقابل و پاسخ به اهانت هایی که به پیامبراکرم (ص) شده بود در ذهنم تداعی شده بود و در واقع این فیلم در پاسخ به کتاب آیات شیطانی بود و در این فیلم تلاش شده است، تاثیر حجاب در زندگی را نشان دهد.

وی افزود: این فیلم با توجه به شرایط و موقعیت جغرافیایی شهرستان مشگین‌شهر نوشته شده بود و قرار بود در این شهرستان فیلمبرداری شود اما متاسفانه به دلیل برخی مشکلات مالی و عدم حمایت مسئولان به اجبار با صرف وقت و هزینه زیاد فیلم نامه را تغییر داده و در شهرستان کرج فیلمبرداری را شروع کردیم.

تهیه کننده و کارگران فیلم شرم با بیان اینکه به غیر از سه سکانس مابقی سکانس ها در استان البرز فیلمبرداری شده است گفت: در اجرای این فیلم چند تن از بازیگران بومی منطقه نیز ایفای نقش کرده است.

قدسی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اولین تجربه کاری در تولید فیلم‌سینمایی را داشتم وقتی در تهران مشاوره و راهنمایی خواستم ناخواسته به دلیل تجربه کم اسیر مافیای سینمایی شدم و خسارات زیادی از این بایت متحمل شدم، هر چند این تجربه ای بود که میلیاردها ريال ارزش داشت و اکنون با توجه به تجربه ای که در تولید این فیلم کسب کردم به راحتی و با حداقل هزینه می توانم بهترین فیلم ها را تولید کنم.

این کارگردان سینما با عنوان اینکه فیلم شرم برای پخش به شش شبکه تلویزیونی ارسال شده است، افزود: فیلم شرم هم اکنون در نوبت پخش قرار گرفته است و بزودی پخش خواهد شد.

قدسی با اشاره به برنامه های آتی خود در سینما گفت: بعد از فیلم شرم در حال تهیه و اجرای فیلمی با عنوان رهبر هستیم که این پروژه در یکی از کشور اروپایی فیلمبرداری خواهد شد و تمامی اکیپ ها آن بسیار حرفه ای می‌باشد و در این فیلم اتحاد شیعه و سنی و نقش مقام معظم رهبری در این اتحاد خواهیم پرداخت.


وی اظهار کرد: متاسفانه فیلم شرم به عنوان اولین تجربه کاری مشکلات زیادی را برای من به وجود آورد و با وجود هزینه هنگفتی که برای ساخت این فیلم گذاشته شد، هیچ حمایت دولتی و غیر دولتی را از طرف مسئولان مشاهده نشد در حالی که محتوای این فیلم مذهبی بوده و کاملاً با فرهنگ این کشور سازگاری داشت.

وی با ابراز نگرانی از وضعیت فرهنگ و حجاب در کشور گفت: امیدوار هستیم متولیان امر فرهنگ و حجاب حمایت جدی تر و بیشتری را از عرصه فرهنگ و جنگ فرهنگی داشته باشند و امروزه دشمن با تمام توان در عرصه جنگ فرهنگی وارد عرصه شده و در حال نبرد است لذا مسئولان فرهنگی کشور نباید در این خصوص لحظه ای کوتاهی کنند چرا که در صورت کوتاهی خسارات جبران نا پذیری به فرهنگ کشور وارد می شود.

قدسی در پایان افزود: اگر توصیه های حضرت آیت الله سید حسن عاملی نبود، در مسیر دیگری قدم بر می داشتم، اما اکنون با تمام توان پا به عرصه فرهنگی گذاشته ام و با ساخت فیلم رهبر نیز فصل تازه ای را در عرصه فرهنگی ورق خواهیم زد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار