خبرهای داغ:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم از رونمایی کتاب 700 کیلومتر اسارت همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۸۵۷۰۵۶۹
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، احمد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگاران طی سخنانی با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس، رونمایی از کتب دفاع مقدس را از جمله برنامه‌های این هفته برشمرد و گفت: 45 عنوان کتاب از ابتدا تا پایان سال رونمایی می‌شود که رونمایی 20 عنوان در هفته دفاع مقدس خواهد بود.

وی از کتاب 700 کیلومتر اسارت به عنوان یکی از آثاری که در هفته دفاع مقدس رونمایی می‌شوند یاد کرد و ادامه داد: این کتاب زندگینامه شهید طیبه واعظی شهید شاخص بسیج در سال 94 است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم برپایی نمایشگاه را از دیگر برنامه‌های این هفته اعلام کرد و گفت: نمایشگاه اختصاصی زنان با موضوع معرفی 130 شهیده استان قم روز دوشنبه 30 شهریور ماه در حوزه هنری استان قم برپا می‌شود.

حسینی برپایی نمایشگاه یادگاران و مشق عشق را از دیگر نمایشگاه‌هایی عنوان کرد که در این مدت برگزار می‌شود و اضافه کرد: رونمایی از نرم‌افزار ناشناخته ویژه شهدا و فرماندهان شاخص از دیگر برنامه‌های این هفته است.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به وجود بیش از 400 روشندل عضو در کتابخانه‌ها اظهار کرد: با رایزنی‌های انجام شده با اداره‌کل کتابخانه‌های استان کتاب‌هایی در حوزه دفاع مقدس به خط بریل یا به صورت گویاسازی شده در اختیار این افراد قرار گیرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم اضافه کرد: بیش از 15 عنوان کتاب با مخاطب مختلف و در سطوح مختلف برای این منظور آماده شده است.

حسینی در بخش دیگر از سخنانش با اشاره به تشکیل کمیته‌های چندگانه در هفته دفاع مقدس اظهار کرد: کمیته نیروهای مسلح با مسئولیت نیروهای مسلح و با محوریت سپاه علی‌ بن‌ ابیطالب(ع)، کمیته نمایشگاه با مسئولیت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، کمیته شاهد و ایثارگر با مسئولیت بنیاد شهید و امور ایثارگران، کمیته پشتیبانی با محوریت شهرداری، کمیته فرهنگی – هنری با مسئولیت حوزه هنری و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، کمیته بانوان با مسئولیت معاونت امور بانوان استانداری، کمیته پشتیبانی و تبلیغات با مسئولیت شهرداری و کمیته روابط عمومی و اطلاع‌رسانی با مسئولیت صدا و سیما در این هفته به اجرای برنامه‌های مختلف می‌پردازند.



ارسال نظرات
پر بیننده ها