رئیس شورای اداری مشگین‌شهر/

مظلومیت دولت یازدهم عدم اطلاع رسانی خدمات به مردم است/ حساس ترین انتخابات کشور در سال جاری برگزار می شود

رئیس شورای اداری مشگین‌شهر یکی از مظلومیت های دولت یازدهم را عدم اطلاع رسانی خدمات دولت در ادارات مختلف عنوان کرد و گفت: دستگاه های اجرایی موظف هستند در اسرع وقت خدمات دولت را به مردم اطلاع رسانی کنند.
کد خبر: ۸۵۷۰۵۷۶
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین شهر، شورای اداری شهرستان مشگین‌شهر با حضور مسئولین ادارت شهرستان در محل فرمانداری مشگین‌شهر برگزار شد.

ابراهیم امامی رئیس شورای اداری شهرستان مشگین‌شهر در این جلسه ضمن گرامی داشته فرا رسیدن هفته دفاع مقدس تمامی مسئولین شهرستان جهت شرکت و برگزاری هرچه باشکوه تر مراسمات این ایام فرا خواند.

وی در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه سال 94 دارای حساسیت خاصی است افزود: برای اولین بار در سطح کشور انتخابات حساس مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرنگان برگزار می شود و این انتخابات اولین انتخاباتی است که به دست دولت یازدهم برگزار می شود لذا مسئولین مربوطه در این راستا همت بیشتری کنند.

وی افزود: برخی فعالیت های تبیلغاتی در سطح شهرستان به چشم می خورد لذا هر گونه فضای انتخاباتی و تبلیغات زود هنگام که موجب تحت الشعاع قرار دادن فعالیت های دولت در عرصه های مختلف شود به جد برخورد می شود لذا از دستگاه های اجرایی شهرستان انتظار می رود از هر گونه مسائل گروهی و جناحی دوری کنند.

وی تاکید کرد: اولویت اصلی برنامه های دولت در انتخابات سال جاری برگزاری سالم و در امنیت کامل آن است و اقدامات لازم در جهت برگزاری این انتخابات در حال پیگیری و اجرا است.

امامی خاطر نشان کرد: شبکه های اجتماعی یکی دیگر از تهدیدها و آسیب هایی است که متاسفانه برخی افراد در قالب گروه هایی در چنین شبکه هایی به صورت گسترده فعالیت می کنند و این امر نیز به جد در حال پیگیری و بررسی است و مسئولان نیز باید به این امر مهم توجه ویژه ای داشته باشند.

وی با اشاره به فعالیت های عمرانی شهرستان گفت: با توجه به قرار گرفتن در ماه های پایانی فصل کاری در این شهرستان مسئولان عمرانی شهرستان پروژه ها و طرح های نیمه تمام خود را در اولویت کاری قرار داده و در اسرع وقت به اتمام برسانند.

وی در ادامه ضمن تشریح خدمات دولت در شهرستان گفت: در سال گذشته فعالیت های عمرانی شهرستان معادل چندین سال گذشته است و در سال جاری نیز این خدمات به نحو احسن در حال اجراست.

وی با اشاره به ظرفیت های توریستی و گردشگری شهرستان گفت: در دو ماه گذشته بالغ بر 30 سرمایه گذار در عرصه های مختلف جذب این شهرستان شده و در حال سیر مراحل اداری جهت دریافت مجوز است لذا با عملیاتی شدن این پروژه های تحولی عظیم در جهت توسعه منطقه به وجود خواهد امد بنابراین دستگاه های اجرایی در جهت تسریع در اجرای مراحل اداری می بایست به صورت ثابت نماینده تام الاختیار در هر اداره مستقر و امورات سرمایه گذاران را در اسرع وقت انجام دهند.

رئیس شورای اداری مشگین‌شهر با اشاره به خدمات دولت در سطح شهرستان گفت: یکی از مظلومیت های دولت یازدهم عدم اطلاع رسانی خدمات دولت در ادارات مختلف است لذا دستگاه های اجرایی شهرستان موظف هستند در اسرع وقت خدمات ادارات را در عرصه های مختلف جمع اوری و به مردم اطلاع رسانی کنند.

رئیس شورای اداری شهرستان در این جلسه بر ذخیره سازی سوخت دوم در روزهای سرد سال تاکید کرد.

وی همچنین از دستگاه های اجرایی شهرستان خواستار پرداخت بدهی های خود به شهرداری شد.

به گزارش مشکین‌رسا، در بخشی از این جلسه سرهنگ پاسدار محمد پورمند فرمانده سپاه شهرستان مشگین‌شهر ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس و ایام بازگشایی مدارس و همچنین تقدیر از دستگاه های اجرایی شهرستان که در انجام رزمایش لبیک یا محمد رسول الله همکار داشته و به تشریح برنامه های دفاع مقدس پرداخت.

وی همچنین از بازسازی واقعه غدیر همزمان با عید سعید غدیر خم خبر داد و گفت: با توجه به اینکه واقعه غدیر خم مورد هجمه دشمنان قرار گرفته لذا با بازسازی این واقعه آن را در ذهن مردم تداعی می کنیم.

ارسال نظرات