مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان:
امکان ثبت نام از پذیرفته شدگان نیمسال دوم دانشگاه آزاد اسلامی زنجان در مهرماه سال جاری فراهم شد.
کد خبر: ۸۵۷۰۵۸۸
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان،مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان گفت : پذیرفته شدگان نیمسال دوم 95-94 دانشگاه آزاد اسلامی زنجان در مقاطع دکترا و کارشناسی ارشد می توانند از مهر ماه امسال ثبت نام و ادامه تحصیل دهند .
علی اکبر شیوخی افزود : بر اساس بخشنامه معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی این گروه از پذیرفته شدگان می توانند برای ادامه تحصیل از مهر ماه سال جاری به دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان مراجعه و ثبت نام نمایند .
وی گفت : طبق این بخش‌نامه واحدهای دانشگاهی می‌توانند با رعایت سقف 30 نفر برای هر کلاس مقطع کارشناسی ارشد و 10 نفر برای هر کلاس دکتری تخصصی، پذیرفته‌شدگان را ثبت نام کنند.
 وی همچنین در خصوص قبول شدگان سال های گذشته در مقاطع دکترا و کارشناسی ارشد و بازماندگان از تحصیل کلیه مقاطع تحصیلی گفت : این دسته از داوطلبان و دانشجویان که به هر دلیل از ادامه تحصیل بازمانده و یا در آزمون های دانشگاه آزاد اسلامی پذیرفته شده و نتوانسته اند ادامه تحصیل دهند مطابق بخشنامه این دانشگاه می توانند بدون احتساب سنوات تحصیلی و بدون پرداخت شهریه ترم های عدم مراجعه نسبت به ثبت نام و ادامه تحصیل خودشان مبادرت نمایند .
شیوخی گفت : البته بخشنامه بازماندگان از تحصیل مشمول دانشجویان رشته های علوم پزشکی ، دانشجویان اخراجی و کسانی که با آرای قضایی و کمیته های انضباطی از تحصیل منع شده اند نمی گردد.
مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان گفت در پایان تصریح کرد : دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با 350 عضو هیات علمی ، سه مجتمع بزرگ خوابگاهی ، سه مجموعه بزرگ ورزشی و حدود 80 کارگاه و آزمایشگاه بزرگترین مجموعه آموزش عالی در استان زنجان می باشد .



ارسال نظرات