جلسه هماهنگي يادواره 100 شهيد شهرستان كوثر با حضور اعضاي ستاد گراميداشت ياد و خاطره شهدا در كوثر برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۷۰۵۹۸
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر، جلسه هماهنگی یادواره 100 شهيد كوثر با حضور فرماندار كوثر، بخشداران مركزي و فيروز، فرمانده سپاه ناحيه كوثر و ديگر اعضاي ستاد گراميداشت ياد و خاطره شهدا در محل سالن جلسه فرمانداري كوثر برگزار شد.

در این جلسه، سرهنگ دوم پاسدار بيژن راعي، فرمانده سپاه ناحيه كوثر ضمن تاکید بر برگزاری هرچه با شکوه تر یادواره شهدا در سخنانی كوتاه برنامه های این مراسم و روند شكل‌گيری ستاد يادواره شهدا را تشريح كرد.

وي به لزوم استمرار برگزاری يادواره شهدا در سال جاري و سال‌های آينده و سهيم شدن نسل جوان در برگزاری يادواره‌ها اشاره كرد و از همگان خواست جهت برگزاری اين يادواره با اجرای برنامه‌هايی معنوی و سرشار از ياد شهدا با بهره‌برداری از سيره نام حضرت سيد الشهداء (ع) تلاش كنند.

در ادامه اين جلسه عليرضا عليپور فرماندار كوثر ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي گرانقدر به بيان اهداف و آمادگی اعضا برای برگزاری باشكوه اين يادواره پرداخت اظهار كرد:يادواره 100 شهيد شهرستان كوثر كه در سال فقط يك بار برگزار مي شود بايستي از سوي مسئولين و با هماكاري و مشاركت مردم شهيد پرور كوثر به بهترين شكل برگزار شود.

اين مسئول اضافه كرد: هماهنگي هاي لازم بين ادارات و تعامل مسئولين در راستاي برگزاري باشكوهتر اين مراسم معنوي از جمله اهدافي است كه بايستي مورد نظر اعضا قرار گيرد.

گفتني است كه يادواره شهداي شهرستان كوثر با حضور مسئولين و اهالي شهيد پرور شهرستان در مورخ 21 مهر ماه راس ساعت 10 صبح در محل سالن 9 دي سپاه كوثر (منطقه 2 شهري)با حضور سخنران، شاعر و مداح استانيبرگزار مي شود.

لازم به ذکر است كه شهرستان كوثر 87 شهيد گرانقدر تقديم انقلاب كرده است.

ارسال نظرات