فرمانده سپاه نیمروز خبر داد:

اجرای بیش از 30 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس

فرمانده سپاه شهرستان نیمروز از اجرای برنامه های مختلف به مناسبت هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۷۰۶۶۳
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴

به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج سرهنگ پاسدار محمد رضا نخعی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: ۳۲ عنوان برنامه مختلف فرهنگی، آموزشی، ورزشی، مذهبی، مردمی و نظامی در  هفته دفاع مقدس در شهرستان  نیمروز انجام می شود.

وی افزود: برگزاری محفل انس با قرآن، نشست روشنگری عمومی، یادواره شهدا روستای چرک، دیدار با خانواده های شهدا، برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی و مسابقات شتر سواری، سنگر بندی فضاسازی سطح شهرستان، نواختن زنگ مقاومت، صحبگاه مشترک، غبار روبی مزار شهدا، افتتاح طرح های بسیج سازندگی از مهم ترین برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان شهید پرور نیمروز است.

سرهنگ نخعی بیان داشت: مراسم پیاده روی حلقات صالحین، نصب تصاویر شهدا در سطح شهر، برگزاری نشست فرهنگی، بصیرتی، اجرای اردوی جهادی یک روزه، اعزام تیم پزشکی به روستاها و برپایی جشن میلاد امام هادی(ع) و اما موسی کاظم (ع) از دیگر برنامه های سپاه شهرستان نیمروز بعنوان دبیر اجرایی این یادواره است.

فرمانده سپاه شهرستان نیمروز تصریح کرد: دفاع مقدس گنجینه ای سرشار از قداست ها و ارزش هایی است که هر یک برای اصلاح یک جامعه و رشد و تعالی آن می تواند نقطه اثر باشد.

وی خاطر نشان کرد: این هفته ویژگی های خاص خود را داشته و هیچ کس نمی تواند رابطه بین امام و رهبری، شهدا و رزمندگان را نادیده گرفته و آن را کمرنگ کند و همچنین استفاده از تجربیات و خاطرات یادگاران هشت سال دفاع مقدس بهترین راه برای زنده نگه داشتن این ایام است.

سرهنگ نخعی اذعان کرد: سالروز حماسه بزرگ هشت ساله ملت ایران اسلامی بهانه ای است برای قدرشناسی از افتخارآفرینان این ملت که یاد و نام شان تا ابد جاودانه خواهد ماند برای کسانی که مردانه مرد جنگیدند و نگذاشتن حتی یک متر از خاک ایران اسلامی به دست دشمنان برسد.

ارسال نظرات