در بیانیه حوزه كارمندي كارگري و اصناف اردكان آمده است:

اجازه هيچ گونه فتنه انگيزي از سوي دشمنان را نمي دهيم

ما بسیجیان شهرستان اردکان، آمادگي همه جانبه جهت اطاعت كامل ازولي امرمسلمين جهان تا سرحد شهادت اعلام مي داريم و با بصيرت خود اجازه هيچ گونه فتنه انگيزي از سوي دشمنان داخلي و خارجي نمي دهيم.
کد خبر: ۸۵۷۰۷۱۸
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، حوزه مقاومت بسيج كارمندي،كارگري و اصناف شهرستان اردكان به مناسبت هفته دفاع مقدس بیانیه ای صادر کرد. متن بیانیه به شرح زیر است:

سي و يكم شهریور، یادآور روزی است که بغض و کینه استکبار جهانی نسبت به انقلاب اسلامی نوپای ایران ترکید و بعد از شکست سهمگینی که در مواجهه با انقلاب شکوهمند ایران اسلامی متحمل شد، خواست به هر قیمتی که شده است جلوی رشد و صدور معنوی انقلاب اسلامی ایران را که استکبار جهانی را به چالش کشانده بود و منافع مادی و معنوی آن را به مخاطره انداخته بود، بگیرد.

 

دوران دفاع مقدس، نماد مقاومت و پايداري انقلاب اسلامي و ملت بزرگ ايران و گنجینه‌ای ارزشمند و پشتوانه‌ای عظیم در برابر كفر و استكبار جهاني است. اين واقعه بزرگ تابلوي زيبايي از ايمان و ايثار و فداكاري ترسيم كرد كه محصول آن ساختن انسانهاي بزرگي بود كه با معامله با خدا و تقديم جان و مال خود، الگويي ماندني براي بشريت خلق كردند.

 

دوران هشت ساله دفاع مشروع امت سلحشور ایران در حفظ و اعتلای نظام مقدس اسلامی و حراست ازمرزهای عزت و شرف این مرز و بوم، به مثابه یکی از حساس ترین و بارزترین برهه های حیات راستین این ملت، همچون نگینی تابناک،  بر تارک تاریخ حماسه و ایثار و پایداری آزادگان جهان می درخشد. دفاع امت اسلامی ایران در برابر تجاوز همه جانبه دشمنان اسلام، در تاریخ افتخارآفرینی مبارزات حق طلبانه یک ملت سترگ، فروزان خواهد بود.

 

این انقلاب و این جمهوری حاصل دفاعی مقدس بود. از آن جهت مقدس که هم هدفش  و هم روشش و هم ابزارش در انعقاد حاکمیت پاک و منزه از آلایش های نفسانی و دنیوی بوده است. به گونه ای که علی رغم ناجوانمردیهای معاندین داخلی و خارجی منطقه ای و جهانی هرگز از مسیر مقدس خویش به انحراف نرفته و نخواهد رفت.لذا در شرايط حساس منطقه و جهان و به قول مقام عظماي ولايت حضرت آيه الله امام خامنه اي (مدظله العالي) در اين پيچ تاريخي و سرنوشت ساز و در آستانه هفته دفاع مقدس كه يادآور رشادت ها و ايثارگري هاي جوانان اين مرز و بوم اسلامي است، ما كارمندان ،كارگران و اصناف و بازاريان بسيجي شهرستان اردكان  با توكل و استعانت از خداوند منان و در سايه توجهات خاصه بقيه الله الاعظم(روحي و ارواحنا فداه)آمادگي همه جانبه جهت اطاعت كامل ازولي امرمسلمين جهان تا سرحد شهادت اعلام مي داريم و با بصيرت خود اجازه هيچ گونه فتنه انگيزي از سوي دشمنان داخلي و خارجي نمي دهيم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار