خبرهای داغ:
رئیس کارگروه اقتصاد مقاوتی بسیج سپاه نینوا گلستان:
رئیس کارگروه اقتصاد مقاومتی مجمع بسیج سپاه نینوا گلستان گفت: در حالی که خودکفایی به دنبال این است که نیاز کشور در دورن کشور تامین شود اقتصاد مقاومتی سیاست عدم وابستگی به خارج از کشور را در پیش گرفته است.
کد خبر: ۸۵۷۰۷۱۹
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، علی بیرجندی پیش از ظهر امروز در جمع بسیجیان استان گلستان اظهار کرد: دفاع مقدس مجموعه رشادت‎ها و توانمندی‎های ملت ایران و نیروهای مسلح در هشت سال دفاع مقدس است به طوری که در طول این هشت سال یک وجب از خاک سرزمین ما در تصرف دشمن قرار نگرفت.

وی تصریح کرد: امروز در جنگ نرم اقتصادی به سر می‎بریم و همانند دوران هشت سال دفاع مقدس باید تلاش کنیم تا اقتصاد کشور وابسته به بیگانگان نگردد و بر این اساس در اقتصاد کشور یک برنامه استراتژیک به نام اقتصاد مقاومتی تبیین شده است.

رئیس کارگروه اقتصاد مقاوتی مجمع بسیج سپاه نینوا گلستان خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی با معقوله خود کفایی بسیار متفاوت است و در حالی که خودکفایی به دنبال این است که نیاز کشور در دورن کشور تامین شود اقتصاد مقاومتی سیاست عدم وابستگی به خارج از کشور را در پیش گرفته است.

بیرجندی به معرفی عرصه‎های اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود: فقدان مرکز تولید و تکثیر نهاده‎های اولیه، هزینه بالای دوره آموزش و مهارتی و تبلیغات ضعیف‎ فعالیت‎های اقتصاد مقاومتی در استان بخشی از از مشکلات ما در عرصه اقتصاد مقاومتی است.

وی بیان داشت: 24 جلسه در کارگروه اقتصاد مقاومتی در استان گلستان برگزر شده است و بیش از 50 جلسه با مدیران جهاد کشاورزی، فنی و حرفه ای، جهاد کشاورزی و تشکلات دانشگاهی برگزار شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها