مهر امسال 2200 آموزشگاه ،سال تحصیلی جدید را آغاز خواهند کرد.
کد خبر: ۸۵۷۰۷۲۱
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، تمجیدی مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در جلسه شورای آموزش و پرورش استان گفت: در مهر امسال 175 هزار دانش آموز و 16 هزار معلم در 2200 آموزشگاه سال تحصیلی جدید را آغاز خواهند نمود.
نماینده ولی فقیه  استان زنجان و امام جمعه زنجان گفت: بازگشایی مدارس رویداد بزرگ فرهنگی و آموزشی است.
آیت اله خاتمی افزود: هم اکنون که در آستانه این رویداد بزرگ قرار داریم باید سال تحصیلی جدید با رفع نقاط ضعف سنوات گذشته و تقویت نقاط قوت، با توان بیشتری آغاز شود.
وی در ادامه گفت: دانش آموزان را امانت نسل های امروز و آینده هستند و باید در ارتقاء سطح آموزش و تربیت فرزندان کشور تلاش نماییم.
استاندار زنجان نیز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان ضمن تاکید بر لزوم توجه بیشتر به امر بازگشایی مدارس، از اعضای شورای آموزش و پرورش استان و مناطق خواست تا اهتمام جدی تری به این امر داشته باشند.
مهندس انصاری در ادامه بر لزوم تقویت و بازآموزی سبک های مدیریتی موفق در مدارس استان تاکید نمود و گفت: یکی از راهبردهای اصلی آموزش و پرورش تقویت مدرسه محوری است لذا آموزش و پرورش استان می تواند طی مراسمی ضمن قدردانی از مدیران برجسته مدارس قدیمی و شاخص استان، به بازآموزی سبک های مدیریتی آنان به مدیران جوان بپردازند.

ارسال نظرات