خبرهای داغ:
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرضا گفت: در روز عید غدیر راهپیمایی هیئات مذهبی از مسجد مطیعی به سمت مجالس جشن سطح شهر انجام می‌شود.
کد خبر: ۸۵۷۰۷۴۴
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰

حجت‌الاسلام محمدحسن رهایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شهرضا، با بیان اینکه واقعه عاشورا اکنون در دنیا پذیرفته‌شده و سرمایه‌گذاری بسیاری برای آن صورت گرفته است، اظهار داشت: برای معرفی واقعه غدیر کار چندانی انجام‌نشده و باید در این دهه بیشتر بر واقعه غدیر کار کرد.

وی با بیان اینکه در میان اعیاد اسلامی، غدیر برترین عید است که با چنین جایگاه والایی باید باشکوه برگزار شود، افزود: عید غدیر خم، هویت شیعه و اسلام است و برگزاری این جشن بزرگ گامی مؤثر در راستای معرفی شخصیت حضرت علی(ع) به عنوان الگوی حقیقی و عملی انسان کامل است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرضا با بیان اینکه فلسفه وجودی غدیر باید برای مردم بازگو شود تا مردم خود برای گرامیداشت عید غدیر وارد عمل شوند، اظهار داشت: در روز عید غدیر راهپیمایی هیئات مذهبی از مسجد مطیعی به سمت مجالس جشن سطح شهر انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در صورت امکان حمل‌ونقل شهری به مناسبت عید غدیر رایگان شود، بیان کرد: قرائت خطبه غدیر در صبحگاه مدارس، نامگذاری اماکن با نام حضرت علی(ع(، ویزیت رایگان، پرواز بالن با نام حضرت علی در شب عیدغدیر از جمله برنامه‌های پینهادی به مناسبت عیدغدیر در شهرستان است.

حجت‌الاسلام رهایی با اشاره به اینکه غدیر از مهمترین حوادث سیاسی و دینی اسلام است که در آن به امامت حضرت علی(ع)تاکید شده است، تصریح کرد: واقعه غدیرخم از مهم‌ترین اعیاد شیعیان و ضامن بقای اسلام و تشیع است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها