خبرهای داغ:
رئیس ستاد هفته دفاع مقدس سپاه بناب:

قداست دفاع ما به خاطر حفظ ارزش هاست

خبرگزاری بسیج: رئیس ستاد هفته دفاع مقدس سپاه بناب در نشستی که با خبرنگاران این شهرستان داشت، مقدس بودن دفاع در دوران جنگ تحمیلی را به خاطر حفظ ارزش های و انقلابی عنوان کرد.
کد خبر: ۸۵۷۰۷۵۲
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، عمران دوستی گفت: عراق به سرکردگی استکبار جنگ را بر ما تحمیل کرد و مردم غیور، ولائی و انقلابی ما با همه توان و با اخلاص کامل روانه جبهه حق علیه باطل شدند و بر دشمن تا دندان مسلح پیروز شدند.

وی با بیان اینکه همه پیشرفت های علمی، فرهنگی، اقتصادی و ... به برکت خون شهداست، افزود: همه ما باید ضمن پاسداشت یاد و خاطره شهدا همواره وصیت نامه آن ها را الگو و سرلوحه خود قرار دهیم.

فرمانده سپاه بناب اهم برنامه های هفته دفاع مقدس این شهرستان را همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی با حضور همه اقشار، نمایشگاه کتاب، استقبال از دانشجویان جدیدالورود، برنامه ویژه بسیج پیشکسوتان با حضور فرماندهان گروهان و گردان دوران دفاع مقدس و تجلیل از آن ها، شب خاطره گوئی، نشست های روشنگری سیاسی، برپائی ایستگاه های صلواتی، به صدا درآمدن زنگ مقاومت در مدارس و سخنرانی رزمندگان دفاع مقدس در آن ها، غبارروبی مزار شهدا، دیدار از خانواده های شهدا، برگزاری یادواره های شهدا و چندین برنامه متنوع دیگر نام برد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها